اخبار داغ

با حضور استاندار

44 پروژه در شهرستان مهدیشهر به صورت متمرکز افتتاح شد

44 پروژه در شهرستان مهدیشهر به صورت متمرکز افتتاح شد
استاندار سمنان در آخرین برنامه کاری خود در هفته دولت به شهرستان مهدیشهر سفر کرد و به صورت متمرکز 44 پروژه با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان را افتتاح نمود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از خبرنگار نیزوا، استاندار سمنان در آیین افتتاح متمرکز 44 پروژه هفته دولت در شهرستان مهدیشهر که با حضور نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس، امام جمعه موقت مهدیشهر، فرماندار شهرستان، مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان مهدیشهر، خانواده های معظم شهدا و مردم مهدیشهر در مجموعه نیستان برگزار شد، گفت: بنا نداریم در دولت تدبیر و امید با تخریب دیگران خود را ثابت کنیم بلکه باید با کار و تلاش خودمان را ثابت نماییم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرنگار نیزوا،,

بزرگترین سرمایه مسئولین اعتماد مردم به آنهاست

, بزرگترین سرمایه مسئولین اعتماد مردم به آنهاست,

محمد وکیلی بزرگترین سرمایه مسئولین را اعتماد مردم به آنها دانست و تصریح کرد: ارزش مسئولین به خدمت رسانی و گره گشایی از مشکلات مردم است.

,

وی مهار رشد تورم، جذب سرمایه گذاری، برگرداندن آرامش در جامعه و زدودن افکار اسلام ستیزی و ایران ستیزی در جوامع بین الملل را از خدمات دولت تدبیر و امید برشمرد.

,

مقام عالی دولت در استان سمنان فعالیت صنعتی در استان را خوب ارزیابی کرد و ادامه داد: استان سمنان در خدمات راه سازی، صنعت برق و آب و صنایع فعالیت خوبی داشته است.

,

وکیلی با گرامیداشتن یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، افزود: هفته دولت یادآوری به همه افرادی است که با پذیرش مسئولیت خود را و خدمت به مردم را فراموش نکنند. 

,

پیشرفت در گرو اتحاد و همدلی پیشرفت حاصل می شود

,

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم اتحاد و همدلی را موجب پیشرفت شهرستان دانست.

,

, ,

علیرضا خسروی به دستاوردهای دولت در بخش های مختلف اشاره کرد و افزود: در انرژی، آب، حمل و نقل، کاریابی اتفاقات خوبی افتاده و بخشی نیز در آینده اتفاق خواهد افتاد و البته همه باید به دولت کمک کنیم تا شعارهایش عملی شود.

,

فرماندار مهدیشهر هم در این آیین با اشاره به افتتاح 44 پروژه در سطح شهرستان مهدیشهر گفت: با همدلی خوب مردم با مسئولین این پروژه ها به مرحله افتتاح رسید.

,

وی به دستاوردهای دو ساله دولت تدبیر و امید در سطح شهرستان مهدیشهر اشاره کرد و افزود: بحث بهداشت و درمان و طرح تحول سلامت مهمترین دستاورد در شهرستان مهدیشهر بوده است که ارائه خدمات درمانی به بیماران در بیمارستان 15 خرداد، تاسیس اداره بیمه سلامت، پیگیری اجرای پروژه بیمارستان 85 تختخوابی و احداث کلینیک تخصصی در مهدیشهر از جمله آن می باشد.

,

قنبری اولویت اصلی و مهم شهرستان مهدیشهر را در حوزه تامین آب عنوان کرد و ادامه داد: در سال 94 اعتبارات خوبی در تامین آب برای شهرستان مهدیشهر در نظر گرفته شده است.

,

رونمایی از دو خشت سفالین "حسین خورشید عالم هستی" و "گل نرگس"

,

در این آیین از خشت سفالین به نام "حسین خورشید عالم هستی" و خشت سفالین دیگر به نام "گل نرگس" از آثار هنرمند مهدیشهری حبیب دانایی فر به دست استاندار رونمایی شد.

,

, ,

خالق این آثار در توضیح جزئیات این خشت های سفالین گفت: خشت "حسین خورشید عالم هستی" در ابعاد 52 در47 سانتیمتر و با ضخامت 2 و نیم میلی متر و 1200 روزنه طراحی شده است.

,

در این خشت جمله "ان الحسین مصباح الهدای و سفینته النجاه" و دو بیت شعر در وصف امام حسین(ع) حک شده است. 

,

دانایی فر در خصوص خشت سفالین "گل نرگس" که با یاد و نام مهدی فاطمه(عج) ساخته شده است نیز بیان کرد: این خشت نیز به صورت دایره ای شکل و قطر 30 سانتی متر تولید شده است.

,

همچنین در این مراسم این هنرمند مهدیشهری اثر هنری "گل نرگس" را به استاندار تقدیم کرد.

,

افتتاح دو آموزشگاه 12 کلاسه مسکن مهر و دبیرستان آیت الله کاشانی مهدیشهر

,

در ادامه مراسم آیین تجمیع افتتاح پروژه ها، چند پروژه مهم به دست استاندار افتتاح گردید.

,

دبیرستان 12 کلاسه دخترانه اندیشه مسکن مهر مهدیشهر در زمینی به مساحت 3500 متر مربع و در دو طبقه با حضور استاندار و جهان مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان و سایر مسئولین شهرستان مهدیشهر افتتاح شد.

,

, ,

همچنین آموزشگاه 12 کلاسه آیت الله کاشانی مهدیشهر نیز با اعتبار 14 میلیارد و 500 میلیون ریال در زمینی به مساحت 2428 متر مربع در سه طبقه افتتاح شد.

,

آموزشگاه آیت الله کاشانی پسرانه و در مقطع دور اول متوسطه می باشد.

,

مرکز فیزیوتراپی جمعیت هلال احمر مهدیشهر افتتاح شد

,

در ادامه افتتاح طرح ها مرکز فیزیوتراپی جمعیت هلال احمر مهدیشهر با 2 میلیارد و 900 میلیون ریال هزینه بایت بهسازی ساختمان و تجهیزات، افتتاح شد.

,

, ,

مرکز فیزیوتراپی جمعیت هلال احمر مهدیشهر در راستای سیاست توسعه مراکز توانبخشی جمعیت هلال احمر راه اندازی شده و در آینده با تامین اعتبار کلینیک گفتار درمانی، کار درمانی و شنوایی سنجی هم به مرکز اضافه می شود.  

,

مرکز توانبخشی مهدیشهر چهارمین مرکز توانبخشی هلال احمر در استان سمنان می باشد. 

,

این مرکز از ساعت 16 الی 20 پذیرش خواهد داشت.

,

همچنین مخزن آب 1000 متر مکعبی برای ذخیره سازی آب شهر مهدیشهر در دربند احداث شد. برای احداث این مخزن آب 2 میلیارد و 500 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

,

ساختمان اداری شهرداری درجزین به بهره برداری رسید

,

حضور در شهر درجزین و افتتاح ساختمان اداری شهرداری از برنامه های بعدی استاندار در افتتاحیه پروژه ها بود.

,

ساختمان اداری شهرداری درجزین با اعتبار 5000 میلیون ریال در زمینی به مساحت 2000 متر مربع در دو طبقه احداث شده است.

,

, ,

دیدار با خانواده سردار شهید شوکت پور پایان بخش برنامه استاندار در شهرستان مهدیشهر بود. 

,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه