اخبار داغ

جانشین نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

کشف بیش از 240تن مواد مخدر در پنج ماهه نخست امسال/کاهش 10درصدی جرائم نسبت به سال گذشته/جذب 240هزار نفر پلیس افتخاری

کشف بیش از 240تن مواد مخدر در پنج ماهه نخست امسال/کاهش 10درصدی جرائم نسبت به سال گذشته/جذب 240هزار نفر پلیس افتخاری
جانشین نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به کشف بیش از 240تن مواد مخدر در کشور خبر داد و گفت:77 درصد از این میزان کشف صرفا در مناطق مرزی و چهار استان شرقی کشور بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از مرآت سردار  اسکندر مومنی جانشین نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران  در  مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان امنیت مردم محور  و پلیس اجتماعی را از رویکردهای  نیروی انتظامی عنوان کرد  و گفت:  معتقدیم امنیت با کمک مردم محقق خواهد شد بنابراین پلیس افتخاری یکی از اولویت های نیروی انتظامی، است و تا کنون حدود 20هزار نفر به عنوان پلیس افتخاری جذب شده اند و 37هزار نفر نیز در مرحله جذب نهایی قرار دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت ,

, ,

کشف بیش از 240تن مواد مخدر در پنج ماهه نخست امسال

, کشف بیش از 240تن مواد مخدر در پنج ماهه نخست امسال,

 وی با اشاره به اینکه پلیس افتخاری در چارچوب قانون در بخش های مختلف نیروی انتظامی، امنیت محله محور ، امنیت مناطق و محلات به نیروی انتظامی  کمک می کند ، افزود: اختیارات  پلیس افتخاری براساس قانون  و بسته به ماموریت  های محوله در چارچوب اختیارات پلیس است.

,

جانشین نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از کشف بیش از 240تن مواد مخدر در پنج ماهه نخست امسال خبر داد و بیان کرد: از این میزان کشفیات مواد مخدر 77 درصد مربوط به 4استان شرقی کشور بوده، که بیانگر آغاز مبارزه با مواد مخدر از همان نقاط صفر مرزی است.

,

کاهش 10درصدی جرائم نسبت به سال گذشته از دیگر اقدامات مهم نیروی انتظامی بود که مومنی به آن اشاره و تصریح کرد: امنیت عمومی کشور نسبت به سال گذشته بهتر شده است.

,

وی امنیت را یکی از زیر ساختهای اساسی جامعه عنوان کرد و گفت:حیات و قوام جامعه به امنیت آن وابسته است.

,

جانشین نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه در طول 5 سال گذشته شاهد کاهش تصادفات جاده ای بوده ایم، افزود: امسال  با تلاش های صورت گرفته تصادفات جاده ای حدود 5 درصد کاهش پیدا کرده است.

,

مومنی  با اشاره به اینکه اجرای طرح بخشودگی جرائم  از اختیارات پلیس نیست، ادامه داد: محل بازگشت جریمه ها به خزانه دولت است و  اجرای این طرح نیازمند تصویب مجلس است.

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود به کاهش 62 درصدی میزان تلفات جاده ای در محورهای مواصلاتی استان سمنان اشاره و بیان کرد: در پایان سال 89 تعداد 409 نفر در محورها مواصلاتی این استان جان خود را از دست داده اند، این در حالی است که این آمار در پایان سال 93 به 254 نفر کاهش یافته است.

,

 

,

رضایت مندی مردم نسبت به عملکرد کلانتری ها

, رضایت مندی مردم نسبت به عملکرد کلانتری ها,

در ابتدای این مراسم محمد میرزایی فرمانده سابق نیروی انتظامی استان سمنان  با بیان اینکه 5 کلانتری در شهرک های مهر سمنان، شاهرود، مهدیشهر و دامغان آماده بهره برداری است، گفت: براساس  ارزیابی های وزارت کشور  از عملکرد دستگاه های اجرایی ، رضایت مندی مردم نسبت به عملکرد کلانتری ها نسبت به سایر سازمان ها بالاتر است.

,

, ,

میرزایی  کاهش وقوع جرائم، کاهش تصادفات، مبارزه با مواد مخدر، ارتقای امنیت اخلاقی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز را  از اولویت های نیروی انتظامی در استان عنوان کرد و افزود: در حوزه کاهش تصادفات  در سال 93شاهد کاهش 14 درصدی تلفات انسانی  نسبت به سال گذشته بوده ایم.

,

وی با بیان اینکه کشف مواد مخدر در سال 96،93درصد رشد داشته است، بیان کرد: میزان متلاشی کردن باندهای مواد مخدر در سال93 ، 27 درصد رشد داشته است.

,

سردار اسکندر مومنی روز دوشنبه در آئین معارفه سرهنگ روح الامین قاسمی به عنوان فرمانده انتظامی استان سمنان حضور یافت.

,

, ,

 

,


سردار محمدرضا میرزایی فرمانده سابق انتظامی استان سمنان نیز به مقام بازنشستگی نائل آمد.

,
, .,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه