اخبار داغ

استقلال با ریوالدو برخورد می‌کند؟

استقلال با ریوالدو برخورد می‌کند؟
تمرینات استقلال درحالی ادامه پیدا می‌کند که ریوالدو دسوزا به دلیل اختلاف مالی با مسئولان استقلال در تمرینات حاضر نمی‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا،تمرین نوبت صبح دوشنبه استقلالی‌ها در حالی برگزار شده که بازهم ریوالدو دسوزا در آن غایب بوده است. این بازیکن برزیلی درحالی که در آخرین روزهای تیرماه سال جاری به استقلال پیوسته است، ‌نتوانست در دوران آماده سازی استقلالی‌ها به صورت کامل حضور داشته باشد و انتظار می‌رفت که در تعطیلات لیگ خودش را به لحاظ بدنی به سطح مطلوبی برساند چراکه این بازیکن یک سال هم از میادین دور بوده است اما به یکباره او با آوردن بهانه پول و اینکه تمام طلبش را از استقلال دریافت نکرده است و مشکل مسکن دارد، سر ناسازگاری برداشته و مدتها است که در تمرینات استقلال حاضر نمی‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

او درحالی مدعی شده که پول خرید شیر خشک برای فرزندش را ندارد که چیزی حدود 80 هزار دلار (چیزی نزدیک به 250 میلیون تومان) تاکنون دریافت کرده و تنها چیزی حدود 10 الی 24 هزار دلار (چیزی حدود 33 الی 80 میلیون تومان) از استقلال طلب دارد. این نکته آنقدر جالب هست که افشارزاده در اظهاراتی گفته سابقه نداشته باشگاهش تا این حد به یک بازیکن پول بدهد.

,

ریوالدو درحالی به دلیل مطالباتش در تمرینات استقلال حاضر نمی‌شود که در معدود دقایقی که برای استقلال به میدان رفته هم چیز خاصی از خود به نمایش نگذاشته و عجیب‌ترین نکته داستانه آنجایی است که او خواهان جدایی از استقلال هم شده است و مشخص نیست تکلیف پولی که به او پرداخت شده است در این میان چه می‌شود.

,

به نظر می‌رسد باشگاه استقلال باید برخورد جدی‌ای با این بازیکن داشته باشد و به دلیل بی انضباطی‌های این بازیکن درصد قابل توجهی از قراردادش را کم کند چراکه بی شک این بازیکن به دلیل عدم تمرین نمی‌تواند حداقل تا نیم فصل لیگ برتر هم کاری برای استقلال انجام دهد.

,

 

,

انتهای خبر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه