اخبار داغ

فقر مراکز فرهنگی در بناب؛

مردم بناب در حسرت دیدن فیلم محمد رسول الله(ص)/ ضرورت وجود سینما در این شهرستان/چه کسی پیگیر این ماجراست!

مردم بناب در حسرت دیدن فیلم محمد رسول الله(ص)/ ضرورت وجود سینما در این شهرستان/چه کسی پیگیر این ماجراست!
با وجود اینکه در خیلی از نقاط کشور، مردم می توانند این اثر فاخر سینمایی را ببنیند، اما مردم بناب به علت فقر مراکز فرهنگی و نداشتن سینما قادر به تماشای فیلم نیستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خبرنگار انعکاس بناب، یکی از مهمترین مشکلات شهرستان بناب در حوزه فرهنگ نبود زیرساختهای فرهنگی است. در این بین سینما در بناب واژه ای غریب شده و وعده های مختلفی که مسئولان مختلف برای حل مشکل نبود سینما در منطقه داده اند تاکنون عملی نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انعکاس بناب, انعکاس بناب,

شهرستان ۱۳۰ هزار نفری بناب که دارای سالن سینما در گذشته بوده امروز هیچ سینمایی در این شهر فعال نیست چرا که سینمای شهرستان بناب چندین سال است که خاموش شده است، و کسی به آن توجهی نکرده است.

,

آنطور که پیداست، مشکل اصلی برای راه اندازی مجدد سینما در شهرستان بحث تملک و عدم حمایت دولت است چرا که در حال حاضر نه دولت و نه بخش خصوصی حاضر به راه اندازی مجدد این سینما نیستند چرا که امروز اکثر طرحها در کشور باید با سرمایه گذاری بخش خصوصی همراه باشد.

,

این قصه پر غصه این روزهای بناب است که شاید وضعیت اقتصادی باعث محرومیتهای فرهنگی شده و محلی که فضای فرهنگی بوده امروز فراموش شده و چاره ای هم اندیشیده نشده است.

,

اکنون و با شور و شوق وصف ناشدنی مردم کشور برای دیدن اثری فاخر مانند فیلم محمد رسول الله(ص) صف میکشند، در این میان به دلیل نبود سینما مردم بناب نیز باید حسرت بخورند و متاسفانه همتی هم ازسوی مسئولان برای ساخت سینما و یا راه اندازی آن در یکی از سالن های آمفی تئاتر شهر، وجود ندارد.

,

سینما می تواند در فقر کمبود امکانات تفریحی به عنوان یک مرکز فرهنکی زمانی برای تفریح سالم شهروندان بنابی باشد آرزوئی که بر هیچ جوانی عیب نیست…

,

انتهای پیام/ش

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه