اخبار داغ

ماینده مردم کاشمر و خلیل آباد و بردسکن در مجلس شورای اسلامی خبر داد ؛

وزیر نیرو به کاشمر سفر می کند

وزیر نیرو به کاشمر سفر می کند
با هدف بررسی مشکلات کشاورزان و صنعتگران در بخش آب و برق و صنعت ، وزیر نیرو به کاشمر سفر می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا،محمد اسماعیل نیا نماینده مردم کاشمر و خلیل آباد و بردسکن در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با کاشمر بصیر، از سفرحمید چیت‌چیان وزیر نیرو به کاشمر خبرداد و گفت: با توجه به خشک سالی های اخیر وحل مشکلات کشاورزان در زمینه آب و برق وهمچنین بررسی مشکلات شهرک صنعتی، وزیر نیرو به منطقه ترشیز بزرگ  سفر می کند تااز نزدیک در جریان مشکلات منطقه قرار گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاشمر بصیر,

وی با اشاره به اجرائی شدن چند طرح در سفر وزیر نیرو به کاشمرخاطرنشان کرد: با حضور وزیر نیرو طرح روشنائی محور کاشمر به خلیل اباد بررسی و اجرائی خواهد گردید ، همچنین مشکلات آبفای کاشمر بخصوص در بخش فاضلاب بررسی و مشکل طرح هدایت فاضلاب کاشمر که توسط بخش خصوصی در حال اجرا هست بررسی خواهد گردید.
اسماعیل نیا افزود: با سفر وزیر نیرو با توجه به خشکسالی چندین ساله بحث ۳۰۰حلقه چاه اب کشاورزی ، بمنظور بهره وری بهتر مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا بتوانیم با استفاده از ابیاری نوین بر این خشک سالی های پی در پی غلبه کنیم.
نماینده کاشمر همچنین از بررسی و اجرائی شدن طرح نیروگاه های خورشیدی در کاشمر خبرداد وبیان کرد: با توجه به اینکه این منطقه کویری در طول سال بیشتر روزها آن آفتابی میباشد با راه اندازی نیروگاهای خورشیدی میتوان ۲ برابر کشورهای اروپائی از انرژی پاک استفاده کرد. لذا در سفر وزیر نیرو به منطقه این موضوع نیز در دست بررسی قرار خواهد گرفت تا بتوانیم با سرمایه گذاری بخش خصوصی و مردم این نیروگاه ها را در منطقه ترشیز راه اندازی کنیم .
لازم به ذکر است که وزیر نیرو پنج شنبه ۱۲ شهریور ماه با دعوت نماینده کاشمر و خلیل آباد و بردسکن به کاشمر سفرخواهد کرد.

,
,
,
,

انتهای پیام/ج

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه