اخبار داغ

مدیر عامل فولاد مبارکه اصفهان:

تکمیل و بهره برداری سریعتر از ماشین ریخته گری/ تولید در فولاد مبارکه ۹ درصد رشد داشته است

تکمیل و بهره برداری سریعتر از ماشین ریخته گری/ تولید در فولاد مبارکه ۹ درصد رشد داشته است
شرکت فولاد مبارکه در بازه زمانی یاد شده با تولید سه میلیون و ۲۶۹ هزارو ۲۴۸ تن و شرکت فولاد هرمزگان نیز با تولید ۶۸۳ هزارو ۱۵۴ تن فولاد خام هر یک به ترتیب به رشد ۱۱ و هفت درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل دست یافتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از صاحب نیوز، مدیر عامل فولاد مبارکه اصفهان و پروفسور چائو چونلی مدیرعامل شرکت ساینوی چین بر تکمیل و بهره برداری هرچه سریعتر ماشین ریخته گری شماره ۵ فولاد مبارکه تأکید کردند.
بر این اساس، با انعقاد قرارداد« ایی پی سی» مهندسی، تأمین تجهیزات و ساخت و راه اندازی پروژه ماشین ریخته گری ۵ از سوی شرکت ساینوی چین با فولاد مبارکه، پروفسور چائو چونلی، مدیر عامل این شرکت پس از بازدید از عملیات اجرایی ماشین ریخته گری شماره ۵ و دیدار با دکتر سبحانی، راهکارهای تسریع در پیشبرد پروژه و رفع موانع احتمالی را با حضور معاونان و مدیران خرید، تکنولوژی و بهره برداری مورد بررسی قرار دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
,


مدیر عامل فولاد مبارکه در این نشست با اشاره به اهمیت راه اندازی هرچه سریعتر ماشین ریخته گری شماره۵ گفت: از آنجایی که فولاد مبارکه بدون احتساب ظرفیت های تولید در فولاد سبا و هرمزگان دستیابی به تولید ۷٫۲ میلیون تن را برنامه ریزی کرده و به همین منظور ظرفیت کوره های احیا مستقیم و قوس الکتریکی خود را افزایش داده است، فلذا ضرورت دارد تا ماشین ریخته گری شماره ۵ هرچه سریعتر به بهره برداری برسد.

,
,


پروفسور چائو چونلی نیز با اشاره به این مطلب که بیشتر کارهای زیر بنایی این پروژه انجام شده و وارد مرحله نصب و راه اندازی شده ایم، تصریح کرد: زمان تکمیل پروژه به نصب تجهیزات بستگی دارد که چون باید بصورت داخلی انجام شود به همکاری طرفین بستگی دارد. بنابراین نهایت تلاش خود را برای انجام موفقیت آمیز این پروژه تا یکسال آینده خواهیم نمود.
وی مدیریت تولید در فولاد مبارکه را خوب توصیف کرد و گفت: آنچه که در جریان این بازدید بیش از هر چیز به چشم می خورد این است که کارکنان رفتار صمیمانه ای در محیط کاری خود دارند و عملکرد مدیریت تولید فراتر از حد انتظار و باور ما بود.

,
,
,


شرکت ساینوی چین که مالکیت۲۰ درصد از سهام شرکت بائواستیل را دارا میباشد سابقه انجام پروژههای مشابه در کارخانجات داخلی چین و در سطح بین المللی از جمله در کارخانه CITISteel آمریکا را دارد. زمینه اصلی فعالیت این شرکت در زمینه تکنولوژی کوره LF، VD/VOD،ریخته گری، RH و سولفورزدایی می باشد.

,
,

رشد ۹ درصدی تولید درگروه فولاد مبارکه اصفهان

, رشد ۹ درصدی تولید درگروه فولاد مبارکه اصفهان,


گروه فولاد مبارکه اصفهان در ادامه دستیابی به رکوردهای تولید خود طی هفت ماه سال ۲۰۱۵ میلادی(دیماه ۹۳ تا مرداد ۹۴) با تولید چهار میلیون و ۳۹۳ هزار و ۸۲۸ تن، نسبت به مدت مشابه سال قبل، رشد ۹ درصدی را تجربه کرد.
مدیرعامل فولاد مبارکه با اعلام این خبر تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی تولید سالانه در گروه فولاد مبارکه( شرکت فولاد مبارکه، فولاد هرمزگان و سبا)دستیابی به این میزان رشد در حالی صورت گرفت که شرکت فولاد مبارکه در بازه زمانی یاد شده با تولید سه میلیون و ۲۶۹ هزارو ۲۴۸ تن و شرکت فولاد هرمزگان نیز با تولید ۶۸۳ هزارو ۱۵۴ تن فولاد خام هر یک به ترتیب به رشد ۱۱ و هفت درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل دست یافتند.

,
,
,


سبحانی با اشاره به این مطلب که هم اکنون گروه فولاد مبارکه تولید حدود ۵۱ درصد فولاد کشور را بر عهده دارد، افزود: با این رشد ۹ درصدی، تولید فولاد خام ایران علی رغم روند کاهشی بسیاری از تولید کنندگان فولاد جهان در هفت ماهه سال ۲۰۱۵ میلادی، رشد ۳٫۷ درصدی را تجربه کرد.

,
,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه