اخبار داغ

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان؛

دولت مردان برای اثبات خود، دولت های گذشته نظام را تخطئه نکنند / هنوز هم در محافلی از فتنه 88 بعنوان مطالبه مدنی یاد می شود

دولت مردان برای اثبات خود، دولت های گذشته نظام را تخطئه نکنند / هنوز هم در محافلی از فتنه 88 بعنوان مطالبه مدنی یاد می شود
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت:دولت مردان برای اثبات خود ، دولت های گذشته نظام را تخطئه نکنند بطوریکه موجب تخفیف شأن انقلاب اسلامی گردد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از گلستان ما ؛ حجت الاسلام احمدرضا احمدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به اینکه هر انسان سلیم العقلی به دنبال کمال است گفت : روح الهی در کالبد همه انسانها دمیده شده و همه به دنبال فتح قله های معرفت هستند . وجه تسمیه انسانها در همین حفظ لقاء رب و روح رحمانی است و اگر خدشه ای بر آن برسد روحیه شیطانی برآن رسوخ می کند و انسان از اصل خود دور می گردد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

احمدی با تحلیل خصوصیات دولت شهید رجایی و باهنر افزود : اینکه از دولت شهید رجایی به عنوان دولت مکتبی یاد می کنیم دلیلش همان حفظ حضور خدا و منش پیامبران در امور جاریه است که نقطه مقابلش آنجاست که بنی صدر بجای تکیه بر اراده الهی همچنان بر تعداد آراء و منیت خویش تکیه زد ، استحضار خدا را نفی و در رد ولایت تلاش نمود.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان خاطر نشان کرد : سیره و طرز کار دولت مکتبی شهید رجایی می تواند خواستگاه محکمی برای همه مدیران نظام اسلامی در جهت پرهیز از قرار گرفتن در مسیر خطا خواهد بود .

,

ایشان با انتقاد از افراط و تفریط از سوی برخی نظریه پردازان و سیاسیون گفت :  نباید بینش افراط و تفریط در جامعه نهادینه گردد ، نباید حرکت مان جلوتر از ولی فقیه باشد چراکه خط صحیح و مسیر درست را رهبر معظم انقلاب روشن نموده است و لذا اصول گرایان و اصلاح‌طلبان باید از آرمانهای انقلاب اسلامی با خون و پوست و رگ خود دفاع کنند و با
تحلیل های درست ، مسیر افراطی‌گری را از جامعه کنار بگذارند  .

,
,

حجه الاسلام احمدی با بیان اینکه ؛ اثبات شی‌ء نفی ماعداء نمی کند گفت : دولت مردان برای اثبات خود ، دولت های گذشته نظام را تخطئه نکنند بطوریکه موجب تخفیف شأن انقلاب اسلامی گردد .

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با تحلیل فتنه 88 گفت : غالبا اهل انحراف و سقوط کسانی بوده اند که اتفاقات را درست نشناخته و تحلیل صحیحی از حال ندارند ، عمق و عظمت وقایع را نسنجیده اندو لذا هنوز هم در محافلی از فتنه 88 بعنوان مطالبه مدنی یاد می شود که خود جای بسی تأمل دارد و لذا تقلیل فاجعه 88 نشانه بی بصیرتی است .

,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه