اخبار داغ

در گفتگو با رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان گلستان؛

بزرگداشت بیت الله عباسپور امروز در گرگان برگزار می شود / بیت الله عباسپور یک قهرمان و پهلوان ملی معتقد به نظام و دین اسلام بود

بزرگداشت بیت الله عباسپور امروز در گرگان برگزار می شود / بیت الله عباسپور یک قهرمان و پهلوان ملی معتقد به نظام و دین اسلام بود
رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان گلستان با اشاره به اینکه ارزش کار بیت الله عباسپور کمتر از شهادت نیست اظهار کرد: مراسم بزرگداشت این پهلوان ملی عصر امروز دوشنبه 9 شهریور ماه از ساعت 16 الی 18 در مسجد جامع گرگان برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از گلستان ما ؛ ذبیح الله میقانی رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام ،بادی کلاسیک قویترین مردان ، پاورلیفتینگ و مچ اندازی و فیزیک استان گلستان در گفتگوی اختصاصی با این پایگاه خبری ضمن ابراز تاسف فراوان از درگذشت بیت الله عباسپور گفت : ایران اسلامی یک قهرمان و پهلوان ملی را از دست داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما ,

میقانی با اشاره به اینکه ارزش کار عباسپور کمتر از شهادت نیست اظهار کرد: این جوان ایرانی بارها پرچم ایران را در میادین مختلف و در بین 147 کشور جهان بالا برد و از طرفی او کاملا متدین و معتقد به نظام و دین اسلام بود و هیچ وقت دچار غرور و تکبر نشد .

,

وی با اشاره به این رشادتها تصریح کرد: مراسم بزرگداشتی بخاطر تجلیل از زحمات این ورزشکار فقید ، امروز دوشنبه 9 شهریور ماه از ساعت 16 الی 18 در مسجد جامع گرگان با حضور برادر و خانواده بیت الله عباسپور برگزار می شود.

,

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان گلستان خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم برای این مراسم اندیشیده شده و بنرهای زیادی در سطح شهر به همراه تراکت ها و اطلاعیه ها کار اطلاع رسانی به عموم مردم برای شرکت در این مراسم را انجام داده اند .

,

ذبیح الله میقانی گفت: دو ورزش حرفه ای در دنیا وجود دارد بنام های "بوکس" و "پرورش اندام" و وقتی کسی در ایران ، آسیا و جهان در این دو رشته قهرمان می شود تازه یک کیف کلاس اولی به وی می دهند تا برود در جمع حرفه ای ها تمرین کند.

,

وی افزود: اما بیت الله عباسپور که متولد سال 58 بیجار بود توانست با زحمت و مرارت تمرین کند و در جمع حرفه ای بیش از 50 تا 60 مسابقه دهد و رنکینگ های مختلفی را تجربه کرد تا اینکه توانست با کسب رنکینگ پنجم در بین ده نفر برتر جهان در وزن خودش قرار گیرد و این کار بسیار بزرگی بود.

,

میقانی گفت : ما یک وقتی به خاطر برخی مسائل محمد علی کلی را شهروند ایرانی کردیم و نام وی اینقدر روی زبانها افتاد اما امروز جوانانی با خون ایرانی اینچنین مقام می آورند و جا دارد از این تلاش ها بخاطر اهتزاز پرچم ایران یاد شود.

,

وی در اشاره به اینکه برای بیت الله عباسپور چه کارهایی انجام شد ، خاطرنشان کرد: بعد از بیماری وی هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان گلستان مبلغ 38 میلیون ریال برای مداوا و کمک به وی به حساب خانواده اش واریز کرد .

,

میقانی گفت: همچنین دو هفته پیش مسابقات بدنسازی و پرورش اندام در استان گلستان انتخابی اعزام به مسابقات کشوری در سالن تختی گرگان برگزار شد که این دوره از مسابقات را به یادبود بیت الله عباسپور بنام ایشان برگزار کردیم .

,

وی در پایان از عموم مردم و علاقه مندان و ورزشکاران خواست تا با حضور در مراسم امروز یاد و نام این پهلوان ملی را گرامی بدارند.

,

انتهای پیام /ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه