اخبار داغ

گزاش ویژه؛

کمبود تخت های بیمارستان ولیعصر(عج) زنجان؛ مشکلی هنوز حل نشده است

کمبود تخت های بیمارستان ولیعصر(عج) زنجان؛ مشکلی هنوز حل نشده است
کمبود تخت های اورژانس و سایر بخش ها در بیمارستان ولیعصر (عج) زنجان مشکلی است که هنوز حل شده و نارضایتی مراجعه کنندگان را در برداشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مهرزنجان ،بیمارستان ها به عنوان بزرگترین نیاز جامعه بشری برای کم کردن درد و رنج بیماری ها در نهاد یک جامعه از اهمیت بالایی برخوردار است و در هر شهری متناسب با نیاز و جمعیت آن شهر ساخته می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مهرزنجان,  ،بیمارستان ها به عنوان بزرگترین نیاز جامعه بشری برای کم کردن درد و رنج بیماری ها در نهاد یک جامعه از اهمیت بالایی برخوردار است و در هر شهری متناسب با نیاز و جمعیت آن شهر ساخته می شود.,

شهر زنجان نیز متناسب با این نیاز و جمعیت چند بیمارستان دارد که متاسفانه در برخی از این بیمارستانها کمبود امکانات سبب نارضایتی مردم شده که در هر مراجعه می توان این نارضایتی را از صف های طولانی و معطلی های طولانی مدت در این بیمارستانها مشاهده کرد.

,

یکی از عمده مشکلاتی که گریبان گیر بیمارستانها از جمله بیمارستان ولیعصر(عج) زنجان شده است کمبود تخت در بخش های متخلف این بیمارستان است که سبب شده در برخی اوقات مریض و مراجعه کننده چند و حتی چندین ساعت در صف انتطار برای تخت خالی در این بیمارستان منتظر بمانند.

,

پیش از این رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان گفته بود : دو هزار و ۵۰۰ تخت در بیمارستان‌های سطح استان مورد نیاز است ولی متاسفانه تنها هزار عدد از آن تامین شده است!

,

با این حساب مشکل بیماران زنجانی هنوز به طور کامل حل نشده است و امکان دارد در برخی موارد و لو اندک، مراجعه کننده برای بستری شدن تختی نیابد و سبب از بین رفتن سلامتی و یا حتی جان خود به دلیل نبود تخت برای بستری شدن شود.

,

امید است مسئولین برای بهبود بخشیدن به وضعیت نابسان بیمارستان در زمینه های مختلف تلاش گسترده ای بکنند به امید روزی که سلامتی همه بیماران به آنها برگشته و هیچ مریضی در بیمارستانها نباشد.

,

کمبود تخت بیمارستان ولیعصر زنجان

, کمبود تخت بیمارستان ولیعصر زنجان,

بیمارستان ولیعصر(عج) زنجان یکی از بهترین بیمارستانهای شهر زنجان می باشد که احداث این مجتمع پزشکی 308 تختخوابی از سال 1364 دریکی از بهترین نقاط شهر زنجان و با دسترسی به چند بزرگراه در شمال کوی انصاریه و با انتخاب اعضاء هیئت امنا و ثبت مجتمع آغاز گردید.

,

مرکز آموزشی درمانی ولیعصر (عج) زنجان با هدف ایجاد تختهای استاندارد آموزشی ودرمانی ،آموزش گروه پزشکی ،ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی و ایجاد رفاه اجتماعی درزمینی به مساحت 230000 مترمربع و زیربنای 30000 مترمربع دردوطبقه احداث گردید .

,

این مرکز توسط دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان تجهیز و درشهریور ماه 1378 بدست توانای ریاست محترم جمهوری اسلامی جناب آقای خاتمی افتتاح و مورد بهره داری قرار گرفت . برای احداث این مرکز بالغ بر 40,000,000,000 ریال هزینه شده است که 2,5000,000,000 ریال آن از محل جذب کمکهای مردمی بوده است.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه