اخبار داغ

سردار یزدانی:

بسیج به توسعه رشته شنا کمک می‌کند

بسیج به توسعه رشته شنا کمک می‌کند
رئیس سازمان ورزش بسیج گفت: بسیج با توجه به فعالیت‌های گسترده ای که در ورزش قهرمانی و زیرساخت‌های ورزشی انجام داده است، آماده کمک به رشد و توسعه رشته شنا به عنوان یکی از رشته‌های پر مدال در المپیک است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، مراسم بزرگداشت شهید حسن نوفلاح کاپیتان و بازیکن سابق تیم ملی واترپلو ایران در استخر قهرمانی آزادی تهران برگزار شد. در این مراسم سردار یزدانی رئیس سازمان ورزش بسیج کشور، داود آذرنوش رئیس سازمان بسیج ورزشکاران، سردار عابدی دبیر ستاد کنگره شهدای ورزشکار، محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو و حسین نوفلاح برادر شهید حسن نوفلاح به همراه داوران و قهرمانان شنای ایران حضور داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این مراسم، سردار یزدانی طی سخنانی با گرامیداشت یاد شهید نوفلاح گفت: بسیج آماده انتقال تجربیات خود در زمینه ورزش به فدراسیون شنا است، بسیج در سال های اخیر حضور گسترده ای در ورزش داشته است و با ورود به بخش قهرمانی و حرفه ای، تحول بزرگی را در بخش زیرساخت های ورزش کشور با ساخت بیش از 2500 سالن ورزشی، استخر و زورخانه به وجود آورده است.

,

وی خاطر نشان کرد: طبق صحبت هایی که با رئیس فدراسیون شنا داشته ایم، بسیج آماده کمک به گسترش رشته شنا در سطح کشور است، شنا یکی از رشته های پر مدال در المپیک است و متاسفانه کشورمان سهمی در این مدال ها ندارد و باید با سرمایه گذاری و پرورش شناگران مستعد، در المپیک های آینده ایران نیز در رشته شنا در المپیک حرفی برای گفتن داشته باشد.

,

رئیس سازمان ورزش بسیج افزود: با توجه به اهمیت رشته شنا، باید نهادهای مختلف کمک کنند تا ورزشکاران کشورمان در این رشته بدرخشند.در بخش مدیریتی و زیرساختی این وظیفه نهادهای مرتبط با ورزش است که باید شرایط لازم را برای ورزشکار فراهم کنند و در بخش فنی هم این ورزشکار و مربی است که با تمرین، تمرین و تمرین می تواند نتایج خوبی را به دست بیاورد.

,

سردار یزدانی تصریح کرد: ورزش قهرمانی سنگین است ولی پاداش آن ماندگار است و ورزشکاری که در مسابقات المپیک، جهانی و آسیایی مدال کسب می کند، نامش در تاریخ ورزش ثبت می شود. البته این افتخار بزرگ تنها در سایه تلاش و ممارست و تمرین اتفاق می افتد و امیدوارم با توجه به استعدادهایی که ورزش ایران به خصوص در شنا  دارد، شاهد به دست آوردن مدال های خوش رنگ شما ورزشکاران در آینده برای کشورمان باشیم.

,

گفتنی است شهید نوفلاح کاپیتان سابق تیم ملی واترپلو جوانان و عضو تیم ملی بزرگسالان ایران بوده است. او در  سن ۲۱ سالگی و روزهای اوج ورزشی‌ به یکی از مهم ترین رویدادهای زندگی‌اش اعزام شد. شهید نوفلاح در آخرین اعزام خود در قالب جبهه جنگ حق علیه باطل به فکه رفت. ملی پوش واترپلوی ایران در بهمن ماه سال ۱۳۶۱ در فکه دعوت حق را لبیک گفت و به شهادت رسید.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه