اخبار داغ

راموس با رئال ۱۰ ساله شد

راموس با رئال ۱۰ ساله شد
از حضور سرخیو راموس در رئال مادرید 10 سال می گذرد. او در این 10 سال 447 بار پیراهن رئال را بر تن کرده و 55 گل به ثمر رسانده و 10 جام هم بالای سر برده است. او الان بازوبند کاپیتانی کهکشانیها را بر بازو می بندد و بازیکنی بسیار محبوب به شمار می آید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، ۱۰ سال پیش در چنین روزی رئال مادرید برای جذب سرخیو راموس ۲۷ میلیون یورو پرداخت کرد. راموس بازیکن سویا بود و در این تیم بازیهای درخشانی را به نمایش گذاشت. باشگاه سویا رقم فسخ قرارداد ستاره خود را ۲۷ میلیون یورو قرار داده بود و سران رئال چون به توانایی های این بازیکن ایمان داشتند لحظه ای در جذب او شک نکردند و این رقم بالا را پرداخت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در ۳۱ آگوست ۲۰۰۵ راموس رسما پیراهن رئال مادرید را به تن کرد و به رسانه ها معرفی شد. سران رئال در آخرین ساعات فصل جابجایی تابستانی راموس را جذب کردند چرا که مذاکرات آنها با باشگاه سویا به مشکل خورده بود و پیش بینی می شد که راموس در سویا بماند اما فلورنتینو پرس رقم فسخ قرارداد راموس را پرداخت کرد و این بازیکن را به تیم خود آورد تا جانشین مدافع بزرگی چون فرناندو هیرو شود.

,

از حضور راموس در رئال ۱۰ سال می گذرد. او تا الان ۴۴۷ بار برای رئال مادرید به میدان رفته و ۵۵ گل برای این تیم به ثمر رسانده است که مهم ترین آن به دو سال قبل در لیگ قهرمانان اروپا برمی گردد جایکه راموس در آخرین لحظات گل تساوی را برای رئال به ثمر رساند و باعث شد تا کهکشانیها در نهایت جام قهرمانی را پس از بیشتر از یک دهه بالای سر برند.

,

قهرمانی در لیگ قهرمانان  اروپا، قهرمانی در جام جهانی باشگاهی، سه قهرمانی در رقابت های لیگا، دو قهرمانی در جام حذفی اسپانیا، دو قهرمانی در سوپر جام اسپانیا و یک قهرمانی در سوپر جام اروپا ۱۰ عنوان قهرمانی هستند که راموس با رئال تجربه کرده است.

,

, ,

راموس در تیم ملی فوتبال اسپانیا هم بازیکنی کلیدی به شمار می آید. او ۱۲۸ بار پیراهن لاروخا را بر تن کرده و ۹ گل هم به ثمر رسانده است. او با تیم ملی فوتبال اسپانیا هم دو بار قهرمانی در جام ملت های اروپا ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ و یک قهرمانی در جام جهانی را در کارنامه دارد و از این حیث هم بازیکنی پرافتخار به شمار می آید.

,

در فصل جابجایی تابستانی خبرهای زیادی درباره جدایی راموس از رئال مادرید به گوش رسید اما در نهایت فلورنتینو پرس او را متقاعد به ماندن کرد تا بازوبند کاپیتانی کهکشانیها را بعد از جدایی ایکر کاسیاس بر بازو بندد. او مدافعی تاثیر محبوب در رئال است و اگر نگویم بهترین بازیکن تاریخ این باشگاه است بدون شک یکی از بهترین ها تاریخ این باشگاه اسپانیایی است.

,

 

,

 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه