اخبار داغ

عضو کمیسیون امنیت ملی:

مهدی هاشمی برای انجام کدام کار 30 سکه طلا در زندان لازم داشت؟!

مهدی هاشمی برای انجام کدام کار 30 سکه طلا در زندان لازم داشت؟!
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: مهدی هاشمی در زندان 30 سکه به همراه داشت و باید دستگاه قضایی موضوع را بررسی کند، مهدی هاشمی چرا این سکه‌ها را با خود داخل زندان برده است؟ مگر قصد چه کاری را داشت که نیاز به سکه طلا بود؟ در این باره لازم است تحقیقات گسترده‌ای صورت گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا جواد کریمی قدوسی در گفت‌وگو با آناج با اشاره به اظهارات وزیر کشور درباره‌ی ریاست 8 ساله آقای روحانی بر قوه مجریه، اظهار داشت: شاید منظور آقای رحمانی فضلی این بوده است که رئیس جمهور می‌تواند طبق قانون اساسی 2 دور مستمر مسئولیت اجرایی کشور را بر عهده بگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

هیچ عهدی بسته نشده که فردی 8 سال رئیس جمهور بماند/اعلام قطعی ریاست هشت ساله توسط وزیر کشور اصلا درست نیست

,

وی ادامه داد: همه چیز وابسته به رای مردم است و کسی را که مردم بپسندند به عنوان رئیس جمهور کشور انتخاب می‌کنند، هیچ عهدی بسته نشده است که یک فرد حتما 8 سال رئیس جمهور باقی بماند چراکه اگر اینگونه بود قانون اساسی از همان ابتدا مدت ریاست قوه مجریه را 8 سال تعیین می‌کرد.

,

وی خاطرنشان کرد: وزیر کشور چون مجری انتخابات است باید در اظهارات خود دقت کرده و می‌گفتند، بعد از پایان دوره اول ریاست آقای روحانی باز رای مردم است که وی را در دوره دوم نیز در این سمت نگه خواهد داشت ولی اینکه وزیر کشور با قاطعیت بگوید روحانی 8 سال رئیس جمهور خواهد بود به هیچ وجه درست نیست.

,

فرد را زندانی می‌کنند تا با دنیای بیرون ارتباطش قطع شود/مهدی هاشمی قصد انجام چه کاری را داشت که 30 سکه طلا لازمش بود؟!

,

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر کشف طلا و موبایل از مهدی هاشمی در زندان و چگونگی واکنش دستگاه قضایی نسبت به این موضوع، توضیح داد: قانون امور زندان‌ها کاملا مشخص است، اگر قرار بود زندانی با خود موبایل و سایر امکانات را داشته باشد که دیگر امنیتی در کشور باقی نمی‌ماند، چراکه هر قاچاقچی و قاتلی با موبایل از داخل زندان به کارهای غیرقانونی خود ادامه می‌داد.

,

وی افزود: فرد را زندانی می‌کنند تا با دنیای بیرون ارتباطش قطع شود نه اینکه زندانی شود و با موبایل در فضای مجازی هم حضور یابد. حق زندانی ملاقات حضوری آن هم در محل زندان است نه چیز دیگر.

,

وی یادآور شد: مهدی هاشمی در زندان 30 سکه به همراه داشت و باید دستگاه قضایی موضوع را بررسی کند، مهدی هاشمی چرا این سکه‌ها را با خود داخل زندان برده است؟ مگر قصد چه کاری را داشت که نیاز به سکه طلا بود؟ در این باره لازم است تحقیقات گسترده‌ای صورت گیرد.

,

امیدواریم حکم مهدی هاشمی ادامه یابد/مسئولین جامعه اسلامی باید در برابر فتنه و انحرافات موضع مشخصی داشته باشند

,

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اتفاقات صورت گرفته نشان از اجرای به موقع حکم این فرد است، اذعان داشت: امیدواریم این حکم ادامه یابد و به سایر مسایل مربوطه نیز رسیدگی شود.

,

وی در پاسخ به سوال آناج درباره‌ی عدم صراحت کلام انقلابی برخی از مسئولین و تذکر رهبر معظم انقلاب در این باره، گفت: یکی از سه ویژگی برجسته دولتمردان و مسئولین در حکومت اسلامی، گرفتن مواضع انقلابی و قاطع در برابر دشمنان اسلام می‌باشد. دومی این است که مسئولین باید نسبت به مسایل داخلی کشور و انحرافاتی هچون فتنه مواضع بسیار روشنی بگیرند و آنها را محکوم کنند و سومی، اعتقاد کامل به اجرای احکام الهی و اسلام است.

,

مسئولی که در برابر دشمنان مواظع انقلابی و قاطع نداشته باشند حقوقی که به خانه خود می‌برد هم حرام است

,

وی اضافه کرد: این ویژگی ها مختص یک فرد نیست، تمام کسانی که در کشور مسئولیت اجرایی دارند، از دهیار گرفته تا شخص رئیس جمهور، نمایندگان مجلس و رئیس مجلس باید از این سه ویژگی که حضرت علی(ع) فرموده‌اند برخوردار باشند وگرنه بر اساس فتوای رهبر معظم انقلاب، هر مسئولی که یکی از این ویژگی‌ها را نداشته باشد حقوقی که به منزل خود می‌برد حرام است.

,

رئیس جمهور باید جواب تهدیدهای همتای خود را بدهد/یکی از دلایل تهدیدهای مکرر اوباما عدم دریافت پاسخ از سوی روحانی است

,

عضو کمیسیون تحقیق مجلس با اشاره به تهدید نظامی آمریکا و عبارات توهین آمیز اوباما علیه ایران، عنوان کرد: زمانی که رئیس جمهور آمریکا ملت ایران را تهدید به حمله نظامی می‌کند هم وزن آن باید آقای روحانی موضع گیری کند.

,

وی ادامه داد: پاسخ وزیر خارجه یا سخنگوی وزارت خارجه ایران به تهدیدات اوباما اکتفا نمی‌کند، شخص رئیس جمهور باید جواب همتای خود را بدهد تا دشمن دیگر تهدید نکند. شاید یکی از دلایل تهدیدهای مکرر اوباما عدم دریافت پاسخ از سوی آقای روحانی است.

,

روحانی باید انقلابی تر از این عمل کند

,

وی در پایان تصریح کرد: آقای روحانی باید خیلی انقلابی و قاطعانه‌تر صحبت کنند اما تاکنون در این زمینه ما کمترین عکس العمل را از وی دیدیم.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه