اخبار داغ

گزارشی از فضای انتخاباتی کرمانشاه؛

آغاز تبلیغات زودهنگام خیابانی و تلگرامی نامزدهای احتمالی مجلس

آغاز تبلیغات زودهنگام خیابانی و تلگرامی نامزدهای احتمالی مجلس
علی رغم فاصله حدود 7 ماه تا انتخابات مجلس شورای اسلامی برخی از کاندیداهای احتمالی با روندی فزاینده در حال تبلیغات به اشکال مختلف هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از مرصاد، علی رغم فاصله حدود 7 ماه تا انتخابات مجلس شورای اسلامی برخی از کاندیداهای احتمالی با روندی فزاینده در حال تبلیغات به اشکال مختلف هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

 

,

این موضوع تقریبا در تمام حوزه های انتخابیه استان کرمانشاه نمود و بروز دارد به گونه ای که از هر ابزاری برای تبلیغات انتخاباتی استفاده می شود.

,

 

,

گرچه وجود یک فضای با نشاط و پر شور انتخاباتی برای کشور ضرورت دارد و البته از ویژگی های نظام مقدس جمهوری اسلامی است اما در این مسیر باید احترام به قانون و البته عدم تضییع حقوق دیگران مورد توجه باشد.

,

 

,

البته تبلیغات انتخاباتی در استان کرمانشاه از ماه ها قبل شکل گرفته است و حتی مناسبت های مهم ملی و مذهبی نیز به عنوان فرصتی برای این اقدام کاملا مورد توجه کاندیداهای احتمالی است.

,

 

,

نمونه ای از آن را می توان در پیامک های تبلیغاتی برخی از کاندیداهای شهرستان های غربی استان کرمانشاه برای تجمع در درب منزل کاندیداها و بعد از آن حرکت در معیت کاندیدای مورد نظر به سمت راهپیمایی روز قدس عنوان کرد... در واقع نشان دادن جمعیتی پشت سر یک کاندیدا به بهانه یک راهپیمایی با موضوع متفاوت...

,

 

,

, ,

 

,

البته حضور و نمود چهره های مختلف در فضای مجازی نیز در راستای تبلیغات انتخاباتی بسیار چشمگیر است. شبکه های اجتماعی مخصوصا شبکه های بر بستر تلفن همراه فضای مناسبی برای انتشار تصاویر و فعالیت های انتخاباتی کاندیداهاست.

,

 

,

تصاویری مثل سرکشی از مناطق محروم، خانواده های شهدا و ... از سوی کاندیداهایی که مدتها در مرکز کشور اقامت داشته اند و در ماه های مانده به انتخابات چهره های دلسوز و دغدغه مند آنها رونمایی شده است.

,

 

,

, ,

 

,

خبر فوت و مرگ و میر در سراسر استان نیز البته از اخباری است که کاندیداهای احتمالی مجلس شورای اسلامی شاید مقدم بر همه اخبار مهم مربوط به مسائل روز ایران و جهان آن را پیگیری می کنند. گاهی آروزی آرامش برای بازماندگان تبدیل به یکی از اولویت های مهم چهره های انتخاباتی می شود.

,

 

,

, ,

 

,

البته تشکیل جلسات مختلف با چهره های سیاسی، تلاش های مضاعف برای جلب نظر نهادهای ناظر بر انتخابات، تغییر مواضع سیاسی مثل تبدیل شدن از یک مهر ورز دو آتشه به دوستدار کلید و تدبیر و... همه و همه از تبعات نزدیک شدن به روزهای انتخابات است.

,

 

,

البته مجریان انتخابات نیز در برخی جاشیه سازی ها بی تأثیر نیستند... وقتی یک سالن تمام دولتی در احتیار یک حزب و جریان سیاسی مشخص قرار می گیرد و یا مجریان اصلی انتخابات در برنامه های انتخاباتی شرکت فعال داشته و اکنون نیز از عضویت در شوراهایی با شائبه انتخاباتی پرهیز نمی کنند... بدون شک انتظار از برخورد با برخی قانون شکنی ها از سوی کاندیداهای احتمالی انتظار دور از دسترسی است.

,

 

,

به هر حال به نظر می رسد کمک به طی روند معمولی انتخابات و صبوری برای عبور از مراجل مختلفی مثل تصمیمات احزاب و گروه های سیاسی برای اجماع و ائتلاف و ... ، ثبت نام کاندیداها، بررسی صلاحیت های اولیه از سوی نهادهای نظارتی و... می تواند به شور واقعی انتخابات کمک کرده و قانون مداری را برای همه جریان های سیاسی اعم از اصولگرا و اصلاح طلب نهادینه کند.

,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه