اخبار داغ

یادداشت/

جولان سرویس های جاسوسی تروریستی دولت های صهیونیستی با تسهیلات دولتی!!!

جولان سرویس های جاسوسی تروریستی دولت های صهیونیستی با تسهیلات دولتی!!!
به کرات مشاهده می شود که بسیاری از مسئولان نظام، این جاسوسکده های همیشه همراه را بستری برای طرح دیدگاهها و در بعضی موارد، محلی برای منازعات سیاسی خود انتخاب کرده و با انتشار پست های پی در پی گویا سعی بر آن دارند که گوی سبقت از رقبای سیاسی خود بربایند. غافل از آنکه استفاده از این بستر موجب مشروعیت بخشی به دشمن خبیث صهیونیستی گشته و این پندار باطل را به وجود می آورد که دشمنان اسلام و مسلمین با ایجاد ابزاری رایگان، چنین سخاوتمندانه فضایی آزاد جهت پیشبرد آرمان های انقلاب در اختیار ملت مسلمان ما قرار داده اند.رهبر فرزانه انقلاب چه حکیمانه فرمودند: "یکی از لغزشگاه‌ها در دیدن واقعیت، بر می گردد به درون خود ما. گاهی دلبستگی های ما فلج کننده است. دلبستگی های ما موجب می شود که ما یک چیزهائی را واقعیت بپنداریم که واقعیت ندارد؛ در واقع خطائی است که نفس راحت‌طلب ما یا دلبسته‌ی ما به مسائل مادی، بر ما تحمیل می کند؛ در حالی که واقعیت ندارد." در جایی دیگر می فرمایند: "در عرصه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی زندگی سیاسی دچار خواب‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌آلودگی نشویم؛ در پشت سنگرها خوابمان نبرد. اگر تو خوابت برد، باید بدانی که دشمن ممکن است بیدار باشد."
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  امام علی علیه السلام: " إِنَّ أَخَا اَلْحَرْبِ اَلْأَرِقُ وَ مَنْ نَامَ لَمْ یُنَمْ عَنْهُ" مردان سلحشور همواره بیدارند که هر که خود به خواب رود، دشمنش به خواب نرفته است.  (نهج البلاغه، نامه 62)

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

امروزه در پرتو رشد تکنولوژی، استفاده از فضای مجازی و محصولات جدید آن یعنی شبکه های اجتماعی فزونی یافته و تعاملات انسانی را دگرگون ساخته است. با تأملی اندک در مورد ماهیت این شبکه های به اصطلاح اجتماعی، در می یابیم که مدیریت و مالکیت بسیاری از آنها از قبیل وایبر، واتس اپ، تلگرام، اینستاگرام، فیس بوک، توئیتر و ... در دستان پلید و نجس صهیونیست های خونخوار است. از آنجا که قدرت های مستکبر دریافته اند که دیگر گزینه نظامی قدرت رویارویی با ایمان، اعتقاد و عزم راسخ ملت مسلمان را ندارد، بدیهی است که با بهره گیری از این بستر، اهداف شوم و سلطه گرانه خود را در ابعاد مختلف امنیتی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی عملی سازند. شبهه افکنی و انحراف افکار عمومی، تهاجم به مقدسات و ارزش های انقلابی- اسلامی، انتشار گسترده محتواهای غیراخلاقی و ضددینی، برقراری ارتباطات ناسالم و خلاف شرع، ایجاد بحران هویتی بالاخص در نوجوانان، فروپاشی بنیان خانواده و سودرسانی اقتصادی به دشمنان قسم خورده اسلام و مسلمین، نمونه ای از پیامدهای شوم استفاده از این شیطان افزارهاست.

,

 

,

اما یکی از فاجعه بار ترین این تهدیدات، تخلیه گسترده اطلاعاتی است که در بستر این شبکه های ضد اجتماعی صورت می گیرد. به طوری که بر اساس اسناد اسنودن، آژانس امنیت ملی آمریکا با گردآوری 14 میلیارد بسته اطلاعاتی از ایران شامل همه مکالمات اینترنتی، ایمیل‌ها و ... در طی یک ماه، بیشترین هدف جاسوسی خود را بر روی کشور ما متمرکز کرده و طبق بیانیه شرکت گوگل، تمام گوشی‌های دارای سیستم ‌عامل اندروید در خطر سرقت اطلاعات هستند. همچنین رئیس نیروهای دفاعی رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کرده است که امروزه صفحه کلیدها و کامپیوترها جدیدترین سلاح، و توئیتر و شبکه‌های اجتماعی تازه‌ترین منابع اطلاعاتی آنها می باشند. 

,

به علت چنین سرقت های اطلاعاتی که از طریق شبکه های ضد اجتماعی دولت های صهیونیستی به سهولت صورت می گیرد، بسیاری از کشورها در صدد ایجاد شبکه های اجتماعی بومی در فضای مجازی برآمده اند تا بدین ترتیب ضمن صیانت از منافع ملی خود، حریم امنی برای کاربران داخلی فراهم آورند. برای مثال در کشور ژاپن که روابط مسالمت آمیزی نیز با آمریکای جنایتکار دارد، از ورود شبکه های ضد اجتماعی آمریکایی ممانعت به عمل آمده و این کشور شبکه بومی لاین را راه اندازی کرده است.

,

 

,

با توجه به اینکه استفاده از این شیطان افزارها سودرسانی عظیم اطلاعاتی و مالی را برای دشمن نجس صهیونیستی به دنبال دارد، مراجع عظام تقلیدی چون مقام معظم رهبری و آیت الله مکارم شیرازی، صراحتاً فتوای حرمت استفاده از نرم افزارهای صهیونیستی را صادر نموده اند. چرا که صرف حضور و داشتن حساب کاربری در این شبکه های ضداجتماعی باعث تقویت دشمنان اسلام و مسلمین شده و اعانه به ظالم موضوعی است که تمامی مراجع آن را حرام دانسته اند.

,

در این میان آنچه شگفت آور و بلکه تأسف بار می نماید، حضور فعال و گسترده مسئولین و نخبگان سیاسی_فرهنگی جامعه در این شیطان افزارهاست!! جای بسی حیرت است که با وجود روشن بودن ماهیت صهیونیستی این نجس افزارها و اشراف کامل مسئولین به جاسوسی دشمنان اسلام و مسلمین از این طریق، در مقابل این تخلیه اطلاعاتی سکوت اختیار کرده و فضاحت بار تر آنکه عملا با حضور در این جاسوسکده های همیشه همراه به همکاری با دشمن در این سرقت بزرگ اطلاعاتی مشغول هستند! حفاظت از اطلاعات محرمانه از بدیهی ترین اصولی است که هر مسئولی می بایست بدان پایبند باشد، ولی متاسفانه هم اکنون بسیاری از خواص سیاسی، فرهنگی و مذهبی جامعه ما علیرغم علم به ماموریت جاسوسی این جنگ افزارهای اینترنتی، با بی تفاوتی شرم آوری امنیت ملی کشور را به مخاطره می افکنند. این در حالی است که بر اساس ماده 501 قانون تعزیرات مصوب سال 1375، هرکس نقشه‌ها یا اسرار یا اسناد و تصمیمات راجع به ‌سیاست داخلی یا خارجی کشور را عالماً و عامداً در اختیار افرادی‌ که صلاحیت دسترسی به آنها را ندارند قرار دهد یا از مفاد آن مطلع‌ کند به نحوی که متضمن نوعی جاسوسی باشد، نظر به کیفیات و مراتب جرم به یک تا ده سال حبس محکوم می ‌شود. همچنین طبق ماده 3 قانون جرایم رایانه ای مصوب سال 1388، هرکس داده های سری در حال انتقال یا ذخیره شده در سامانه های رایانه ای یا مخابراتی یا حامل های داده را برای دولت، سازمان، شرکت یا گروه بیگانه یا عاملان آنها، افشاء یا در دسترس قرار دهد، به حبس از پنج تا پانزده سال محکوم خواهد شد. ولی گویا دستگاه قضا و کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه اینترنتی نیز از این خیانت بزرگ چشم پوشی کرده اند!

, .,

 

,

به کرات مشاهده می شود که بسیاری از مسئولان نظام، این جاسوسکده های همیشه همراه را بستری برای طرح دیدگاهها و در بعضی موارد، محلی برای منازعات سیاسی خود انتخاب کرده و با انتشار پست های پی در پی گویا سعی بر آن دارند که گوی سبقت از رقبای سیاسی خود بربایند. غافل از آنکه استفاده از این بستر موجب مشروعیت بخشی به دشمن خبیث صهیونیستی گشته و این پندار باطل را به وجود می آورد که دشمنان اسلام و مسلمین با ایجاد ابزاری رایگان، چنین سخاوتمندانه فضایی آزاد جهت پیشبرد آرمان های انقلاب در اختیار ملت مسلمان ما قرار داده اند. رهبر فرزانه انقلاب چه حکیمانه فرمودند: "یکی از لغزشگاه‌ها در دیدن واقعیت، بر می گردد به درون خود ما. گاهی دلبستگی های ما فلج کننده است. دلبستگی های ما موجب می شود که ما یک چیزهائی را واقعیت بپنداریم که واقعیت ندارد؛ در واقع خطائی است که نفس راحت‌طلب ما یا دلبسته‌ی ما به مسائل مادی، بر ما تحمیل می کند؛ در حالی که واقعیت ندارد." در جایی دیگر می فرمایند: "در عرصه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی زندگی سیاسی دچار خواب‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌آلودگی نشویم؛ در پشت سنگرها خوابمان نبرد. اگر تو خوابت برد، باید بدانی که دشمن ممکن است بیدار باشد."

, ., .,

نکته قابل تأمل آنجاست که خواص یک جامعه همواره به عنوان یک الگو و شاخص در جامعه مطرح بوده و بخشی از افراد جامعه که دارای قدرت تحلیل کافی نیستند، عمل مسئولین را ملاک خود قرار داده و در بسیاری از زمینه ها از آنها تبعیت می کنند. بنابراین توده مردم با تأسی از این الگوها، فعالیت خود در جاسوسکده های همیشه همراه صهیونیستی را نه تنها بلا مانع، بلکه لازم و ضروری (!) دانسته و حتی در مواجهه با فتوای علما مبنی بر حرمت استفاده از این نجس افزارهای صهیونیستی، به استناد حضور شخصیت های برجسته نظام، تقویت دشمنان اسلام و مسلمین را توجیه می نمایند!!! حضور این خواص از سطح وزرا و نمایندگان مجلس گرفته تا روحانیون و نخبگان ارزشی، به قدری گسترده است که در باور کسی نمی گنجد که تمامی مسئولین راه خطا در پیش گیرند. و این بی بصیرتی خواص، مردم را در محاسبات خود و تشخیص حق از باطل دچار سردرگمی می کند.   

,

 

,

و این چنین است که مسئولین، روحانیون و فرهیختگانی که وظیفه بصیرت بخشی به آحاد جامعه و هدایت آنها را به عهده دارند، در اقدامی متضاد مردم را به ورطه گمراهی کشانده و اسفناک تر آنکه با این عمل خویش، فتوای علما را از اعتبار ساقط می کنند!!! خوب است مسئولین به این سؤال پاسخ دهند که در کدامین بخش از این فتاوا، مسئولین نظام و افسران جنگ نرم از ترک این جاسوس افزارها مستثنی شده اند؟ چه شده است که با کج فهمی رهنمودهای امام خامنه ای و استنباط غلط از اینکه فضای مجازی در شیطان افزارهای صهیونستی منحصر گشته است، حرام خدا را حلال و بلکه واجب کرده اند؟! از آنجا که نخبگان به واسطه ی نفوذ خود در افکار عمومی، به رفتار مردم جهت می دهند، آیا توان بر دوش کشیدن گناه یکایک مردم جامعه را دارند؟! آیا از درک این بیانات گهربار امام خامنه ای عاجزند که فرمودند: "در میدان تنظیم شده از سوی دشمن بازی نکنید... چون چه ببرید چه ببازید به نفع اوست" ؟! به راستی ساده لوحی و غفلت تا کجا؟؟ این حضور ذلیلانه و مطیعانه که تحت سیطره ی تک کلیک مدیران صهیونیست این شبکه هاست، با چه توجیهی صورت می پذیرد؟!

,

پیامبر گرامی اسلام (ص) می فرمایند: "لا تصلح عوام هذه الامّة الاّ بخواصّها": اصلاح توده مردم، به‌ اصلاح زبدگان و نخبگان هر کشور و جامعه بستگی دارد. از پیامبر (ص) پرسیدند: زبدگان چه کسانی هستند؟ فرمودند: "دانشمندان، روشنفکران، آگاهان، امرا و زمامداران، خواص  و نخبگان امتند". حال باید دید با این بی بصیرتی و بعضاً تغافل مسئولین، جامعه ی ما ره به کجا می برد!

,

این چه بصیرت سیاسی است که خواص جامعه را از درک اهداف دشمن و ابزار دشمنی او غافل کرده است؟؟ این چه خوش خیالی است که دامنگیر عده ای شده تا تصور کنند دشمن نجس صهیونیستی این ابزار را به رایگان در اختیار آنها قرار داده تا به زعم خود به فعالیت انقلابی و ثمربخش تحت لوای باطل مشغول باشند؟؟ آیا این تفکر چیزی جز بزک کردن چهره دشمن و تطهیر ماهیت نجس آن است که ولی امر مسلمین جهان ما را از آن بر حذر داشته اند؟؟ ننگ است بر مسئولین که این چنین خوش باورانه به دشمن نگریسته و امید سخاوت و راستی از آن داشته باشند...

,

 

,

به راستی چه طنز تلخی است که مردم و مسئولان نظام مقدس اسلامی که اول داعیه دار مبارزه با صهیونیسم جهانی است، در عمل به تقویت این جنایتکاران خون آشام پرداخته و به طور داوطلبانه اطلاعات خود را به سرویس های جاسوسی- تروریستی دولت های صهیونیستی تقدیم نمایند. شگفتا از این تساهل و تسامح که با هر کلیک در این اغوا افزارها، گلوله ای به قلب مظلومان عالم نثار می کنند!! به راستی که از این همه تناقض دهشتناک باید خون گریست...

,

در هنگامه ای که جهان در حال گذار از پیچ تاریخی بسیار مهمی است و دشمنان قسم خورده اسلام و مسلمین، از هر حربه ای برای ضربه زدن به پیکره نظام اسلامی استمداد می طلبند، لزوم هوشیاری و بصیرت مسئولان و خواص جامعه، بیش از پیش خودنمایی می کند. مسئله، استفاده ساده از یک شبکه به اصطلاح اجتماعی برای سهولت در ارتباطات نیست؛ بلکه این استفاده در سطح مسئولان، به معنای کمک به سرویس های جاسوسی_تروریستی دولت های صهیونیستی در سوءاستفاده از اطلاعات طبقه بندی شده نظام است که مقابل نص صریح قانون قرار دارد. حال اگر مشروعیت بخشی به دشمن، اعانه به ظالم، تقویت صهیونیسم خونخوار و کودک کش، و بی اعتبار ساختن فتوای مراجع در مسلک مسئولین است، به این راه شرم آور ادامه دهند!! و اگر وجدان آنان بیدار است، هر چه سریع تر این نجس افزارها را ترک نموده و هدایت جامعه را در راستای کوتاه کردن دست دشمنان اسلام و مسلمین از فضای مجازی کشور بر عهده گیرند؛ چرا که غفلت در این حوزه صدمات جبران ناپذیری به دنبال خواهد داشت.

,

 

,

انتظار می رود شخصیت های سیاسی و فرهنگی با ترغیب کاربران ایرانی به استفاده از شبکه های اجتماعی بومی، از تکمیل بیشتر بانک اطلاعاتی سرویس های جاسوسی- تروریستی و سوء استفاده دشمنان قسم خورده نظام از این غفلت بزرگ جلوگیری نمایند. همچنین بر دولتمردان فرض است از متخصصین داخلی در راستای ایجاد نرم افزارهایی متناسب با ذائقه و فرهنگ اسلامی-ایرانی حمایت کنند و با اقدامی انقلابی زمینه استقلال در فضای مجازی را فراهم آورده و از افسار گسیختگی در فضای مجازی کشور ممانعت به عمل آورند. از آنجا که مسئولین نظام به تناسب جایگاه خود به انواع اطلاعات طبقه بندی شده و محرمانه دسترسی دارند، شایسته است دستگاه قضا با آن دسته از مسئولینی که با حضور در شبکه های اجتماعی صهیونیستی زمینه را برای تخلیه اطلاعاتی بی دردسر و جاسوسی دشمنان اسلام و مسلمین فراهم می آورند، با قاطعیتی مثال زدنی برخوردی جدی و بدون مماشات نماید.

,

در پایان مسئولین را به تأمل دوباره در هشدارهای دلسوزانه امام خامنه ای فرا می خوانم. باشد که میزان پایبندی عملی خود به ولایت فقیه را در وجدان خود مشخص نمایند:

,

"وجود دشمن، با به خواب رفتن من و شما که از بین نمی رود. اگر دشمن، کمین گرفته و منتظر فرصت است که ضربه وارد کند، چه من و شما بدانیم، چه ندانیم، اگر به فرض خود را به ندانستن هم بزنیم، بالاخره دشمنی خودش را می کند، چون دشمن است. با ندانستن ما، یا خود را به ندانستن زدن، دشمن از دشمنىِ خود دست برنمی دارد... تنها توصیه‌ای که من دارم، عدم غفلت است. از توطئه دشمنان، جوانان غفلت نکنند؛ روحانیون غفلت نکنند؛ بزرگان غفلت نکنند؛ کوچکان غفلت نکنند؛ قشرهای مختلف غفلت نکنند. غفلت  که نباشد، خدای متعال هدایت خواهد کرد و راه را روشن خواهد نمود."

,

سیده زهرا حسینی

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه