اخبار داغ

ظریف مهمان ویژه اجلاسیه خبرگان رهبری

ظریف مهمان ویژه اجلاسیه خبرگان رهبری
انتخاب کمیته 5 نفره و تشکیل کمیسیون آئین‌نامه خبرگان رهبری برای افزایش تعداد اعضا دستور کار هجدهمین اجلاسیه خبرگان رهبری اعلام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا انتخاب کمیته 5 نفره برای تنظیم بیانیه پایانی و تشکیل جلسه کمیسیون بررسی آیین‌نامه برای افزایش تعداد اعضا به همراه سخنرانی یکی از میهمانان از برنامه‌های نخستین روز اجلاسیه هجدهم خبرگان رهبری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

به گزارش فارس موضوعات «مذاکرات هسته‌ای و بررسی برجام» و «بررسی مسائل منطقه» در دستور کار این دوره از اجلاس خبرگان قرار دارد.

,

انتخاب کمیته 5 نفره برای تنظیم بیانیه پایانی و کمیسیون بررسی آیین‌نامه برای افزایش تعداد اعضا به همراه سخنرانی یکی از میهمانان از برنامه‌های نخستین روز اجلاسیه هجدهم خبرگان رهبری است.

,

قرار است آقایان سعید جلیلی دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، سید عباس عراقچی عضو ارشد تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای و یکی از فرماندهان سپاه پاسداران در هجدهمین اجلاس خبرگان رهبری به عنوان میهمان ویژه حضور داشته باشند.

,

گفتنی است پیش از این قرار بود که محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان برای بررسی برجام و مذاکرات هسته‌ای در هجدهمین اجلاس خبرگان رهبری حضور داشته باشد که به علت سفر عراقچی در این اجلاس حاضر می‌شود.

,

آیت‌الله هاشمی شاهرودی، سید احمد خاتمی و دری نجف آبادی و موحدی کرمانی در جایگاه هیئت رئیسه حاضر شدند.

,

هجدهمین جلسه خبرگان از امروز سه شنبه 10 شهریور به مدت 2 روز در شاختمان مجلس قدیم شورای اسلامی برگزار می‌شود.

,

انتهای پیام/بخ
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه