اخبار داغ

ناکامی عجیب فینالیست فصل پیش/ پیروزی آسان جوکوویچ و صعود نادال

ناکامی عجیب فینالیست فصل پیش/ پیروزی آسان جوکوویچ و صعود نادال
آخرین گرند اسلم فصل تنیس «آزاد آمریکا» با پیروزی مدافع عنوان قهرمانی، برتری جوکوویچ و نادال و باخت عجیب نیشیکوری آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از دیلی میل، نادال اسپانیایی که فصل گذشته در این رقابت‌ها غایب بود، با نتیجه 3 بر یک از سد برنا چوریچ 18 ساله گذشت. چوریچ فصل گذشته در تورنمنت بازل نادال (که از آپاندیس رنج می‌برد) را مغلوب کرد و شگفتی‌ساز شده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

تنیس باز 29 ساله اسپانیایی پس از این پیروزی گفت: "لحظه شادی برای من است. سال پیش شانس حضور در رقابت های مورد علاقه‌ام را نداشتم و این برایم خیلی سخت بود. فکر می کنم خیلی خوب بازی کردم. دو ست اول بازی را در سطح بالای تنیس بازی کردم و بعد کمی خسته شدم. او (چوریچ) یک بازیکن بزرگ است و آینده فوق العاده ای دارد."

,

چوریچ پس از قبول شکست از نادل گفت: "اولین بازی عمرم در چنین زمین بزرگی بود. بازی خوبی انجام دادم."

,

در دیدارهای مهم دیگر، نواک جوکوویچ مرد شماره یک جهان به آسانی و در 3 ست پیاپی سوزا از برزیل را مغلوب کرد. مارین چیلیچ کروات قهرمان فصل پیش این رقابت‌ها هم در 3 ست بازی خودش را برد و به دور دوم راه یافت اما کی نیشیکوری ژاپنی فینالیست فصل پیش در 5 ست مغلوب حریف فرانسوی‌اش شد تا شگفتی اول مسابقات در همان روز نخست رقم بخورد.

,

 

,

انتهای خبر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه