اخبار داغ

سردار نقدی در افتتاحیه المپیاد پایگاه‌های استعدادیابی بسیج:

آمادگی جسمانی و ورزش لازمه مبارزه با دشمن است

آمادگی جسمانی و ورزش لازمه مبارزه با دشمن است
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم افتتاحیه المپیاد فرهنگی، ورزشی پایگاه‌های استعدادیابی بسیج گفت: امروز باید نوجوانان و دانش‌آموزان برای مبارزه با دشمن از نظر بدنی، ذهنی و جسمی آماده باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا،مراسم افتتاحیه المپیاد فرهنگی، ورزشی پایگاه‌های استعدادیابی بسیج شامگاه دوشنبه در ورزشگاه 6 هزار نفری انقلاب با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، رئیس سازمان بسیج ورزش بسیج، نماینده ولی فقیه در استان زنجان، فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان و مدیرکل ورزش وجوانان استان زنجان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سردار نقدی در مراسم افتتاحیه المپیاد فرهنگی ورزشی، پایگاه‌های استعدادیابی بسیج در زنجان گفت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی همه امور کشور به دست بیگانگان انجام می‌شد و حتی پزشک نیز از بنگلادش می‌آمد و در آن برهه زمانی اکثریت مردم بی‌سواد بودند.

,

وی با اشاره به اینکه امروز ایران به پیشرفت‌های بسیاری نائل شده و کشور به استقلال دست یافته است، گفت: امروز همان کشوری که بیماران آن برای مداوا به خارج از کشور می‌رفتند، هم‌اکنون بیماران از بسیاری کشورها برای درمان به ایران وارد می‌شوند.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه امروز انقلاب اسلامی به جهان صادر شده است، گفت: امروز مسلمانان در لبنان، فلسطین، یمن با استکبار مبارزه می‌کنند که این نشان از قدرت انقلاب است.

,

وی با اشاره به اینکه امروز نام کشور به برکت شهدای هشت سال دفاع مقدس می‌درخشد، بیان کرد: در زمان جنگ نوجوانان نیز برای مبارزه با دشمن به جبهه‌ها می‌رفتند و امروز نیز باید نوجوانان و دانش‌آموزان برای مبارزه با دشمن از نظر بدنی، ذهنی و جسمی آماده باشند.

,

سردار نقدی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه تحصیل و تهذیب و ورزش، گفت: امیدواریم موفقیت‌های کشور که به برکت خون شهیدانی همچون شهید شهریاری حاصل شده، همچنان تداوم داشته باشد.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به غنی‌سازی اورانیوم و دستاوردهای هسته‌ای کشور اضافه کرد: امیدواریم نوجوانان با اخلاق خوب اسلامی، افتخاری برای ملت و دولت باشند و با ورزش با نشاط و شاد در جهان بدرخشند.

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه