اخبار داغ

در جلسه آقای گل جهان با کفاشیان چه گذشت

در جلسه آقای گل جهان با کفاشیان چه گذشت
با توجه به صحبت‌هایی که رئیس فدراسیون فوتبال با گزینه سرمربیگری تیم ملی انجام داد به نظر می‌رسد احتمال حضور همزمان شمسایی در تیم ملی و تاسیسات امکان‌پذیر نباشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه داناوحید شمسایی عصر امروز با حضور در فدراسیون با علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال جلسه‌ای را برگزار کرد و در خصوص حضورش در تیم ملی صحبت‌هایی را با یکدیگر بیان کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این جلسه کفاشیان با سرمربیگری شمسایی در تیم ملی موافق بود اما حضور همزمان او در تیم ملی و تأسیسات را دشوار می‌دانست و معتقد بود که این موضوع کار را سخت خواهد کرد هرچند که هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال قرار است فردا در این خصوص تصمیم بگیرد.

,

شمسایی درباره این جلسه به خبرنگار فارس گفت: خیلی خوشحالم که کفاشیان راحت نظرات خود را با من در میان گذاشت او اعلام کرد که حضور همزمان من در تیم ملی و تأسیسات دشوار خواهد بود و حرف او هم منطقی است. فکر نمی‌کنم این موضوع عملی باشد که من بتوانم در دو جا فعالیت داشته باشم. با اینکه این توانایی را در خود می‌بینم که بتوانم کارهای دشوار را انجام بدهم اما تابع قانون و مقررات هستم که گویا قانون با حضور همزمان سرمربی تیم ملی در باشگاه منافات دارد.

,

وی خاطرنشان کرد: با توجه به قرارداد خوبی که با تأسیسات بسته‌ام و دریافت 60 - 70 درصد از آن نمی‌توان به راحتی و بدون رضایت مدیران این تیم را ترک کنم. دکتر منوچهری هم بزرگ ما است و وقتی او راضی نباشد من نمی‌توانم از این تیم جدا شوم. به هر حال حضورم در تیم ملی به تعامل مسئولان فدراسیون فوتبال با باشگاه تأسیسات بستگی دارد. کفاشیان به من گفت که حضور همزمان من باعث می‌شود که فشارهایی هم روی او باشد. به هر حال باید ببینیم که هیأت رئیسه چه تصمیمی می‌گیرد.

,

سرمربی - بازیکن تأسیسات در مورد اینکه آیا با این تفاسیر حضورش در تیم ملی منتفی است، گفت: باید منتظر بمانیم و ببینیم نظر هیأت رئیسه در این باره چیست. اگر هیأت رئیسه موافق حضورم در تیم ملی و تأسیسات به صورت همزمان نباشد طبیعتاً باید یک جا را انتخاب کنیم که پس از آن جلسات را با دکتر منوچهری خواهیم داشت هرچند که من تابع نظر بزرگان هستم و هر چیزی که مسئولان باشگاه بگویند انجام خواهم داد. ارادت خاصی به منوچهری دارم و پایبند به اصل و اصول هم هستم. قراردادی بسته‌ام که پای آن می‌ایستم. گفته‌ام که حاضر نیستم به هر نحوی در تیم ملی حاضر شوم. کفاشیان  اعلام کرده براساس توانایی‌هایم به سراغ من آمده‌اند.

,

به گزارش فارس، باتوجه به این شرایط به نظر می‌رسد حضور همزمان شمسایی در تیم ملی و تاسیسات شدنی نباشد. حالا باید دید آیا مسئولان تاسیسات با جدایی شمسایی موافقت خواهند کرد یا خیر.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه