اخبار داغ

بیانیه باشگاه رئال مادرید: منچستریونایتد مدارک را با تاخیر فرستاد

بیانیه باشگاه رئال مادرید: منچستریونایتد مدارک را با تاخیر فرستاد
وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید درباره ترانسفر دخئا بیانیه ای منتشر کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانارئال مدعی شده که همه تلاشش را برای جذب دخئا کرده و این اشتباه باشگاه انگلیسی بوده که مدارک را به موقع ارسال نکرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این بیانیه آمده: بعد از رویدادهای روز گذشته (دوشنبه) در رابطه با جذب دخئا، رئال مادرید به اطلاع می رساند:

,

-         منچستریونایتد تا بعد از ظهر دیروز به هیچ وجه اجازه مذاکره درباره دخئا را صادر نکرده بود.

,

-         رئال مادرید با علم به این که این مدل مذاکرات خیلی سخت هستند، باز هم مذاکره در روز آخر را پذیرفت.

,

-         وقتی یونایتد برای مذاکره آماده شد نظرش روی این انتقال خیلی مثبت بود و می خواست کیلور ناواس برای فصل آینده به آن تیم برود. حتی اعلام کرد که با مدیر برنامه های این بازیکن هم مذاکره کرده است.

,

-         دو باشگاه برای انتقال هر دو بازیکن به توافق رسیدند. برای انجام این انتقال کاغذبازی های لازم باید در قبل از زمان مشخصی انجام می شد تا این انتقالات از نظر فیفا قانونی  باشند. رئال مادرید ساعت 13:39 مذارک لازم را برای یونایتد ارسال کرد.

,

-         منچستریونایتد 8 ساعت بعد درباره جزئیات نظر داد، در ساعت 21:43 به وقت اسپانیا. تمام تغییرات بلافاصله توسط رئال پذیرفته شد. 

,

-         بعد از امضای دخئا و ناواس رئال امضاها را در ساعت 23:32 برای یونایتد ارسال کرد. بعد از آن مجبور بودیم منتظر بمانیم تا یونایتد امضاهای نهایی را انجام دهد.

,

-         منچستریونایتد هم با مدیر برنامه های ناواس به توافق نهایی رسید، آن هم در ساعت 23:53 به وقت اسپانیا. در آن زمان قراردادها برای  بازیکن فرستاده شد تا امضا شود.

,

-         منچستریونایتد   بعد از آن در ساعت 00:00 مدارک مربوط به دخئا را فرستاد، نه ناواس را. مدارک کامل در ساعت 00:02 بهه دست رئال مادرید رسید و دیگر زمان تمام شده بود.

,

-         در ساعت 00:26 به وقت اسپانیا، فیفا برای رئال نامه ای فرستاد تا تکمیل شود و نامه مربوط به انتقال دخئا بود. موضوع هم این بود که نقل و انتقالات انگلیس هنوز باز بود و تا روز سه شنبه هم ادامه خواهد داشت. رئال اما باید مدارک را برای فدراسیون فوتبال اسپانیا می فرستاد، چون می دانست که فرصت آن ها تمام شده است. 

,

-         در نهایت، رئال مادرید تمام تلاش لازم را انجام داد تا در زمان قانونی  این دو انتقال انجام شوند.ا

,

نتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه