اخبار داغ

مدیر جدید شبکه تهران معرفی شد

مدیر جدید شبکه تهران معرفی شد
معاون سیما در حکمی احسان کاوه را به عنوان مدیر شبکه تهران سیما منصوب کرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نسیم، دکتر پورمحمدی در این حکم  شناسایی و معرفی امکانات تهران را از وظایف این شبکه دانست و توجه به مزیت نسبی استان و شهر تهران به عنوان پایتخت را از اولویت های برنامه سازی ها در این شبکه عنوان کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

معاون سیما همچنین توجه به فرهنگ بومی شهری و روستایی استان تهران در مسیر وحدت بخشی، ترویج ویژگی ها و مناسبات مطلوب شهرنشینی در برنامه های شبکه را از دیگر وظایف ان شبکه توصیف کرده و خواهان همکاری برنامه سازان این شبکه با نهادهای دولتی و غیر دولتی متولی در استان شد.

توجه به مقوله گردشگری و تهرانگردی موضوع دیگری است که معاون سیما در حکم خود بر آن تاکید داشته و خواهان  بهره گیری از راهبردها و سیاست های رسانه ملی، تجارب و دانش نخبگان  و مسئولان استانی  در مسیر راه اندازی موفق این شبکه استانی شد.

گفتنی است، شبکه اچ دی  برای مدتی  به صورت آزمایشی  فعالیت داشته و تنها برای اهالی تهران و برخی استان ها قابل دریافت بوده  است.

احسان کاوه پیش از این مدیریت بخش هنری و تولید شبکه آی فیلم را بر عهده داشت و همچنین مسئولیت راه اندازی شبکه برون مرزی لایف استایل (شبکه جدید معاونت برون مرزی با رویکرد سبک زندگی) نیز از جمله دیگر ماموریت های وی است.

,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/ع

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه