اخبار داغ

راه اندازی شبکه‌ی جدید در صدا و سیما

راه اندازی شبکه‌ی جدید در صدا و سیما
عاون سیما در حکمی احسان کاوه را به عنوان مدیر شبکه‌ی تازه تاسیس تهران منصوب کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خبرآنلاین، با روی کار آمدن محمد سرافراز شبکه‌تهران به شبکه‌ی پنج سیما تبدیل شد و ماموریت پوشش مباحث مربوط به اقتصاد را بر عهده گرفت. حالا شبکه‌ی تهران به عنوان شبکه‌ی «اچ دی» صدا و سیمای ایران راه اندازی شده و قرار است احسان کاوه آن را مدیریت کند. شبکه اچ دی برای مدتی به صورت آزمایشی فعالیت داشته و تنها برای اهالی تهران و برخی استان ها قابل دریافت بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


بر اساس حکم اصغر پورمحمدی، شناسایی و معرفی امکانات تهران از وظایف این شبکه بر شمرده شده است. معاون سیما از کاوه خواسته که استان و شهر تهران به عنوان اولویت‌های برنامه سازی در این شبکه لحاظ کند. 

,
,

توجه به فرهنگ بومی شهری و روستایی استان تهران در مسیر وحدت بخشی، ترویج ویژگی ها و مناسبات مطلوب شهرنشینی در برنامه های شبکه،توجه به مقوله گردشگری و تهرانگردی از دیگر موضوعاتی است که در حکم پورمحمدی به آن‌ها اشاره شده است.

 احسان کاوه پیش از این مدیریت بخش هنری و تولید شبکه آی فیلم را بر عهده داشت و همچنین مسئولیت راه اندازی شبکه برون مرزی لایف استایل (شبکه جدید معاونت برون مرزی با رویکرد سبک زندگی) نیز از جمله دیگر ماموریت های او است.

,
,
,

انتهای پیام/ع

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه