اخبار داغ

بی توجهی برخی رسانه به مشکلات اساسی مردم/

دکل هایی که هر روز گم و پیدا می شوند+عکس

دکل هایی که هر روز گم و پیدا می شوند+عکس
مشکلات اساسی و معیشتی مردم امروزه بیش از پیش احساس می شود که متاسفانه بعضی از رسانه ها نه تنها به این مسائل توجهی ندارند بلکه هر روز ماجراهای تکراری را به تیتر یک خود تبدیل می کنند.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا  چندی پیش دولت در خبری از دکل های خریداری شده که در نهایت گویا گم شده بود پرده برداشت. ماجرای انعقاد قرار داد خرید دکل به سال 88 بر میگردد که ریاست جدید شرکت تاسیسات دریایی با ایجاد تغییر روابط خرید یک دکل را در دستور کار خود قرار می دهد. بنا به حفاری های انجام شده شرکت تاسیسات به دکل های بیشتری نیاز پیدا می کند و به طریقی با مجاب شدن مدیر مجموعه توسط دو دلال در چند قسط مبلغ 87 میلیون دلار به شرکت رومانیایی پرداخت می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا  ,

چندی بعد مدیران شرکت تاسیسات دریایی برای بازدید از دکل به ترکیه می روند که در نهایت متوجه کلاه بزرگی می شوند که سرشان رفته است.

,

این گوشه ای از ماجرای دکل گمشده بود که در نهایت قوه قضاییه با پیگیری های جدی به دنبال متهمین اصلی پرونده است اما گویا بعضی از رسانه ها بیشتر از پیش هر روز به دنبال گم کردن یا پیدا کردن دکل های گمشده هستند.

,

اژه‌ای درخصوص پرونده دکل های گمشده در نشستی گفته است: پرونده‌ای در این خصوص مطرح شده است و بازرسی کل کشور در 2 تا 3 مرحله گزارش ارائه کرده است که این پرونده اکنون در مرحله دادسرا است و افرادی احضار شده‌اند.

, .,

رییس کمیسیون انرژی مجلس نیز وضعیت دکل های گمشده را تشریح کرد و گفت: در حال حاضر پرونده این موضوع به قوه قضاییه ارسال شده و تیمی بر روی این پرونده کارمی‌کند.

, .,

علی مروی با اشاره به زوایای موضوع دکل حفاری گم شده اظهار کرد: هنگامی که قصد خرید این دکل وجود داشت گویا مبلغی را به واسطه‌ای دادند تا این کار انجام شود که متاسفانه دکل تحویل داده نشده است.

, .,

وی تصریح کرد:‌ در حال حاضر نیز تیمی بر روی این پرونده کار می‌کند که شامل افرادی از سازمان بازرسی و تعدادی از دستگاههای نظارتی هستند که در حال حاضر در محل تاسیسات دریایی مستقرند تا بتوانند هر چه زودتر این مساله را حل کنند.

, .,

با توجه به این صحبتها واضح است که قوه قضاییه و مجلس به طور جدی به پرونده دکل های گمشده پرداخته اند و در حال حاضر نیز با توجه به مدارک سیر قانونی در پیش گرفته است اما گویا بعضی از رسانه ها موقعی که مطلب خاصی برای ارائه ندارند باز به این موضع می پردازند.

,

این در حالیست که مشکلات معیشتی مردم در این رسانه ها به یک بی توجهی تبدیل شده است. دولتی که الان سر کار است باید بیش از پیش به دنبال حل کردن مشکلات اساسی مردم باشد و همه رسانه ها بر طبق وظیفه خود راه حلی برای حل کردن این مشکلات  پیش پای دولت بگذارند نه اینکه هر روز یک مسئله تکراری ،که در حال رسیدگی است را تکرار کنند.

, , , , , , ,

 

,

انتهای پیام/پ

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه