اخبار داغ

درخواست نماینده محلات از دادستان کل کشور؛

نگذارید برخی افراد افکار عمومی را وارد بازیهای سیاسی خاص خود کنند

نگذارید برخی افراد افکار عمومی را وارد بازیهای سیاسی خاص خود کنند
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اتهام پراکنی های بدون سند و مدرک برخی افراد را ناشی از ضعف آنها در منطق و استدلال دانست و گفت:این افراد که فاقد پایگاه اجتماعی هستند به جای ارائه برنامه های خود برای آینده کشور به شیوه ی نخ نمای اتهام زنی متوسل شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از دیار آفتاب چندی پیش محسن رهامی رئیس کمیته انتخابات اصلاح طلبان کشور در شهرکرد در بیاناتی توهین آمیز خواستار پاسخگویی نمایندگان مجلس در خصوص دریافت پولهای اختلاسی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا،,

, ,

 

,

علیرضا سلیمی نماینده محلات و دلیجان در مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی دیار آفتاب در واکنش به اظهارات توهین آمیز رئیس کمیته انتخابات اصلاح طلبان کشور گفت:رهامی ادعای حقوقدانی می کند،کسی که حقوقدان است باید بداند که اتهام زدن به دیگران یک نوع جرم محسوب می شود.

, دیار آفتاب, دیار آفتاب,


سلیمی اظهار کرد: ما از دادستان کل کشور درخواست داریم به عنوان مدعی العموم در خصوص این اتهام زنی ها اقدام کند و اجازه ندهد برخی از افراد فضای افکار عمومی را دچار بازی های خاص سیاسی خود بکنند و با هر کیفیت به دنبال حذف دیگران از گردونه برآیند.

,
,


وی با تاکید بر اینکه قبل از اثبات مسئله ای در دادگاه هیچ کس نمی تواند دیگران را متهم کند افزود:آقایان چرا بدون سند و مدرک اتهام پراکنی و شایعه سازی می کنند.

,
,


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت:این نشان می دهد که آقایان پایگاه اجتماعی قوی ندارند و به دنبال مشوح کردن چهره دیگران هستند؛چرا که اگر پایگاه اجتماعی قوی داشتند به این ابزارهای نخ نما شده دست نمی یازیدند.

,
,


سلیمی با تاکید بر اینکه اخیرا دادستان محترم کشور و کمیسیون اصل ۹۰ مجلس پاسخ این مسئله را بیان کرده اند گفت:بر اساس اعلام این مراجع مبالغ مطرح شده صحت ندارد.

,
,


وی با بیان این سئوال که چگونه برخی افراد به خود جرات می دهند چنین مسائلی را مطرح کنند ادامه داد: باید بدانند که دوره بگم بگم ها و اتهام پراکنی ها گذشته و امروز دوره منطق،استدلال و برهان است.

,
,


نماینده محلات و دلیجان در مجلس گفت:برخی افراد به جای اینکه با استدلال و منطق برنامه های خود را برای آینده کشور ارائه بدهند دست به اقداماتی می زنند که رفتارهایشان نشان می دهد که ضعف منطق و برهان دارند و فاقد پایگاه اجتماعی هستند.

,
,


وی با اشاره به اینکه این روشهای نخ نما دیگر جواب نمی دهد و مردم به خوبی با این روشها آشنا هستند، اظهار کرد: آقای رهامی یک بار دیگر اظهارات خود را بازبینی و در مورد آن قضاوت کرده و حکم بدهد.

سلیمی خاطر نشان کرد:این شگردها شگردهای بسیار ضعیفی است که در زمان کنونی بازخورد و پاسخ مناسبی نمی توانند از آن بگیرند.

,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه