اخبار داغ

نماینده اصلاح طلب مجلس:

مردم مجبور نیستند روحانی را برای دوره بعدی انتخاب کنند/ مهدی هاشمی با بقیه زندانی‌ها فرقی ندارد

مردم مجبور نیستند روحانی را برای دوره بعدی انتخاب کنند/ مهدی هاشمی با بقیه زندانی‌ها فرقی ندارد
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: روابط با آمریکا تنها در باره‌ی مذاکرات هسته‌ای خواهد بود، بعد از اتمام این قضیه هسته‌ای این رابطه باید سریعا قطع شود، اگر دولت اکنون با 1+5 مذاکره می‌کند با اجازه رهبری است. مسئولین بدانند که ما با آمریکا هیچ موضع یکسانی نداریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، عابد فتاحی در گفت‌وگو با آناج با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره‌ی داشتن صراحت کلام انقلابی، اظهار داشت: ما در سایه فرهنگ انقلاب اسلامی توانستیم در برابر دشمن مقاومت کنیم، رهبری نمی‌خواهند انقلاب ما کهنه شود، مسئولین زمانی موفق خواهند بود که انقلابی عمل کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

هیچ مسئولی حق ندارد به ارزش‌های انقلاب خیانت کند/با آمریکا موضع یکسانی نداریم

, هیچ مسئولی حق ندارد به ارزش‌های انقلاب خیانت کند/با آمریکا موضع یکسانی نداریم,

وی ادامه داد: رهبری درباره‌ی اختلاس‌ها و مسایل فرهنگی بارها ابراز نگرانی کردند، این رفتارها در انقلاب اسلامی ایران جایی ندارد و به هیچ وجه زیبنده نظام نیست. هیچ مسئولی در هرجایگاهی که باشد حق ندارد به ارزش های مردم و انقلاب خیانت کند.

,

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر نفوذ احتمالی دشمن و تفکر برخی از مسئولین در خصوص اتمام دشمنی ایران با آمریکا، خاطرنشان کرد: روابط با آمریکا تنها در باره‌ی مذاکرات هسته‌ای خواهد بود، بعد از اتمام این قضیه هسته‌ای این رابطه باید سریعا قطع شود، اگر دولت اکنون با 1+5 مذاکره می‌کند با اجازه رهبری است. مسئولین بدانند که ما با آمریکا هیچ موضع یکسانی نداریم.

,

هسته‌ای بهانه است، آمریکا با انقلاب دشمنی دارد/برای ریاست 8 ساله روحانی آیه‌ای نازل نشده است

, هسته‌ای بهانه است، آمریکا با انقلاب دشمنی دارد/برای ریاست 8 ساله روحانی آیه‌ای نازل نشده است,

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکل آمریکا با اصل انقلاب است است، اذعان داشت: همه می‌دانیم که موضوع هسته‌ای بهانه‌ای بیش نیست و آمریکا با انقلاب و نظام مشکل دارد، کسی که فکر می‌کند آمریکا هیچ دشمنی با ایران ندارد خود را به خواب زده است.

,

وی در واکنش به اظهارات وزیر کشور در مورد ریاست 8 ساله روحانی در قوه مجریه، بیان داشت: آیه قرآنی برای ریاست 8 ساله آقای روحانی نداریم، این رفتار رئیس جمهور با مردم و رهبر معظم انقلاب و در نهایت رای مردم است که رئیس جمهور را تعیین می‌کند.

,

وی افزود: ریاست 8 ساله روحانی نه در قانون بیان شده و نه در عرف، مردم مجبور نیستند آقای روحانی را 4 سال دیگر هم رئیس جمهور خود انتخاب کنند. شاید مردم وی را دوباره انتخاب کنند و شاید هم حذف کنند. اظهارات وزیرکشور اصلا قابل قبول نیست، آقای رحمانی حتی نباید نظر شخصی خود را هم به خاطر جایگاهی که در آن قرار دارند بیان می‌کردند.

,

مهدی هاشمی با بقیه زندانی ها فرقی ندارد/اگر کشف موبایل و طلا تایید شود باید برخوردهای قانونی صورت گیرد

, مهدی هاشمی با بقیه زندانی ها فرقی ندارد/اگر کشف موبایل و طلا تایید شود باید برخوردهای قانونی صورت گیرد,

فتاحی با اشاره به حملات گسترده به اکبر هاشمی رفسنجانی، گفت: این شخص یار دیرین انقلاب است و علی‌رغم حملات گسترده به وی هیچ‌گاه از بیعت خود با رهبر معظم انقلاب نگذشته است، این فرد هیچگاه علیه نظام قدمی بر نداشته است.

,

وی تصریح کرد: فرزند آقای هاشمی 10 سال محکوم به زندان شد، برخی می‌گویند از وی موبایل و طلا کشف شده است، اگر این مباحث در فضای مجازی منتشر شده باشد باید از توسعه و حاشیه‌سازی در این فضا جلوگیری شود اما اگر مسئولین زندان این موضوع را تایید کرده باشند باید طبق قانون برخوردهای لازم صورت گیرد.

,

وی اضافه کرد: مهدی هاشمی با بقیه زندانی‌ها فرقی ندارد، قرار نیست امکانات زندان برای هاشمی خاص باشد، این موضوع در جمهوری انقلاب اسلامی جایی ندارد، در هیچ قانونی قید نشده است که فرد با خود موبایل به زندان ببرد.

,

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه