اخبار داغ

یک نماینده مجلس:

برجام در مجلس به رای گذاشته نخواهد شد

برجام در مجلس به رای گذاشته نخواهد شد
نماینده مردم هفتکل و مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی:اینکه تصویب برجام نیاز به رأی گیری در مجلس دارد یانه، باید منتظر باشیم تا اگر هیأت رئیسه مجلس تشخیص دادند، پس ازبررسی ها رأی گیری صورت گیرد و در غیر اینصورت نتایج به مردم اعلام می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رهیاب ، اسماعیل جلیلی نماینده مردم هفتکل و مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگارهفتکل نیوز با اشاره به توهین رهامی رئیس کمیته انتخابات اصلاح طلبان به نمایندگان مجلس گفت: انتظار می رفت رهامی رفتار منطقی تری از خود نشان دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا ,

وی افزود: اگرکسی خلافی کرده است،باید قوه قضائیه به موضوع ورود پیدا کند و برخورد قانونی صورت گیرد.اینکه بدون ورود قوه قضائیه به موضوع، فردی اقدام به اتهام زنی به نمایندگان مجلس مبنی بر رشوه خواری می کند، قطعا کار پسندیده ای نیست .

,

جلیلی درپاسخ به سوال دیگری مبنی بر وضعیت بررسی برجام در مجلس و اینکه آیا برای تصویب برجام در مجلس رأی گیری خواهد شد یا نه، گفت: براساس مصوبه نمایندگان مجلس، کمیسیون ویژه ای تشکیل شد، ۱۵ نفراز دو فراکسیون سیاسی انتخاب شدند، کمیته بندی شدو این کمیته ها به صورت تخصصی بررسی برجام را پس از تعطیلات مجلس آغاز خواهند کرد.

,

عضو کمیسیون برنامه وبودجه مجلس شورای اسلامی افزود: مهم اینست که بررسی ها براساس چار چوب های شورای عالی امنیت ملی و خطوط قرمز تعیین شده توسط مقام معظم رهبری باشد.

,

جلیلی عنوان کرد:اینکه تصویب برجام نیاز به رأی گیری در مجلس دارد یانه، باید منتظر باشیم تا اگر هیأت رئیسه مجلس تشخیص دادند، پس ازبررسی ها رأی گیری صورت گیرد و درغیر اینصورت نتایج به مردم اعلام می شود.

,

نماینده مردم هفتکل و مسجدسلیمان تصریح کرد : پیش بینی ما این است که برجام در مجلس به رأی گذاشته نخواهد شد و نهایتا تصمیم گیری با شورای عالی امنیت ملی خواهد بود، اما بررسی جزء به جزء بند های برجام توسط کمیته های مربوطه در مجلس انجام خواهد شد واگر انحرافی در برجام احساس شود، به مسئولان ذیربط و شورای عالی امنیت ملی گزارش خواهد شد.

,

انتهای پیام/ف

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه