اخبار داغ

آغاز تبلیغات زود هنگام نامزدهای انتخابات مجلس در سروآباد

آغاز تبلیغات زود هنگام نامزدهای انتخابات مجلس در سروآباد
علارغم اینکه فرصت زیادی تا شروع انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در اسفند ماه سال جاری مانده است، اما گویی کاندیدها و طرفدارانشان تبلیغات زود هنگام خود را به صورت مستقیم و غیر مستقیم آغاز کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کُردتودی، علارغم اینکه فرصت زیادی تا شروع انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در اسفند ماه سال جاری مانده است، اما گویی کاندیدها و طرفدارانشان تبلیغات زود هنگام خود را به صورت مستقیم و غیر مستقیم آغاز کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی,

 

,

برخی از کاندیداها با نصب بلاکاردهایی تبلیغاتی و کسب موفقیتهای عجیب و غریب، قصد آغاز تبلیغات زود هنگام را داشته و این ذهنیت را در میان مردم ایجاد می کنند که چرا تا قبل از اینها اسمی از این شخص برده نمی شد.

,

 

,

برخی دیگر نیز با شرکت در مراسم های ختم و ارسال بلاکارد های تسلیت به خانواده های عزادار و نیز حضور در آرامستان از این فرصت ها برای تبلیغ کاندیداتوری خود استفاده می کنند.

,

 

,

هر چند وزیر کشور چندی پیش تبلیغ انتخاباتی زود هنگام از طرف کاندید و نامزدها را تخلف اعلام کرده بود ولی برخی از این افراد، بلاکاردها یا تبلیغات خود را از طرف مردم یا همکاران ادارات خود اعلام می کنند تا سرپوشی بر تخلفات خود بگذارند.

,

 

,

کاندیدها تا قبل از نشستن روی صندلی های بهارستان با دادن وعده ها و قول های خارج از توان خود، در مراسمات حضور فعال دارند و قربان صدقه مردم می روند تا رای آنها را به دست بیاورند ولی بعد یادشان می رود، در برخورد با آنها مشکلات و کمبودها جزیی و حل آنها را خارج از توان خود می دانند.

,

 

,

همه می دانیم که نماینده ای که زود هنگام و قبل از موعد مقرر شده اقدام به تبلیغات کاندیداتوری کند، هرگز نمیتواند در مجلس آنگونه که باید عملکرد مناسبی داشته و قانون گذار خوبی باشد زیرا که وی قبل از ورود به مجلس خود مرتکب تخلف شده است.

,

 

,

انتهای پیام/ر.ع

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه