اخبار داغ

تلاش رسانه‌های زنجیره‌ای برای پوشاندن جرم سکه بازی فرزند آیت ا...+ عکس

تلاش رسانه‌های زنجیره‌ای برای پوشاندن جرم سکه بازی فرزند آیت ا...+ عکس
تلاش این رسانه ها در راستای جرم تراشی از نوع سکه بازی برای دیگران اثباتی بر انجام کارهای غیر قانونی از سوی مهدی هاشمی در زندان است.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا، طی هفته گذشته حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضائیه در هشتاد و چهارمین نشست خبری گفت: گاهی از برخی بندها بازرسی‌هایی به عمل می‌آید و در آنجا وسایل غیرمجازی پیدا می‌شود که بلافاصله رفع می‌شود و گاهی هم زندانیان سر و صدا می‌کنند که چرا بازرسی‌ صورت می‌گیرد؛ در حالی که اگر این کار انجام نشود با همان وسایل مرتکب جرم می‌شوند و مجدداً هم خودشان و هم ما را دچار مشکل می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با تأیید خبر بازرسی از زندان اوین گفت: در هفته گذشته از بند 7 و 8 این زندان بازرسی صورت گرفت و طبق گزارشی که ارائه شد از مهدی هاشمی هم یک گوشی تلفن همراه با سیم کارت و 30 سکه طلا اعم از ربع سکه، نیم سکه و سکه گرمی کشف شد.
,
این خبر در مدت کوتاهی به صدر اخبار رسانه ها تبدیل شد که وکیل هاشمی در پاسخ به این موضوع مدعی شد مهدی هاشمی برای دادن عیدی به دیگران از این سکه ها استفاده می کرده است.
,
علیزاده مدعی شده است: زمانی که مهدی هاشمی را به زندان تحویل دادیم مقداری پول و تعدادی سکه‌ گرمی همراهش بود که تمامی آنها صورت‌جلسه شد و زمانی که دلیل حمل آن را از مهدی جویا شدند گفت که می‌خواهم در اعیاد تحت عنوان عیدی به دیگران بدهم.
,
این موضوع اگرچه تا حدی از سوی مهدی هاشمی قابل پیش بینی بود اما نکته اصلی این است که رسانه های زنجیره‌ای بر طبق روال قبلی خود از درج چنین موضوعی در رسانه‌های خود طفره رفتند.
,
در همین راستا برخی از رسانه‌ها برای پوشاندن جرم جدید آیت ا... در زندان با درج اخباری در همین راستا از دولت قبل به دنبال پرونده سکه بازی در دولت قبل رفتند.
,
روزنامه آفتاب یزد با طرح اتهامی علیه کامران دانشجو مدعی شده است که سکه بازی در دوران وزارت کامران دانشجو هم وجود داشته است.
,
این روزنامه هم چنین از زبان برخی از نمایندگان مجلس نوشته است که در پایان دولت دهم به برخی از وزرا سکه هایی داده شده است که از زحمات آنها تقدیر شود.
,
 
,
, ,
 
,
این اقدام رسانه های زنجیره ای به راه انداختن پرونده جدید سکه بازی در دولت قبل در حقیقت پوششی است تا سکه‌بازی فرزند آیت ا... در زندان در زیر بار این خبر گم شود؛ این اقدام مصداق ضرب المثل معروف است که «چوب را که بلند کنی، گربه دزده فرار می‌کند».
,
باید به این رسانه ها تذکر داد که سکه بازی در هر دولت و در هر مکانی از سوی هر شخصی عملی مجرمانه بوده و جرم محسوب می شود.
,
اگر دولت های گذشته هم سکه بازی کرده اند، دلیلی برای توجیه سکه بازی فرزند آیت ا... در زندان نخواهد بود. این اقدامات در هر دولتی و یا از سوی هر شخصی محکوم بوده و نیازی نیست تا از سوی رسانه‌ها که وظیفه خطیر اطلاع رسانی را بر عهده دارند تطهیر شوند.
,
رسانه های زنجیره‌ای خوب است رسم آزادگی را حفظ کنند و وام‌دار اشخاص و یا موقعیت ها نباشند تا برای کاهش قبح خلاف فرزند آیت الله به سراغ جرم تراشی برای دیگران بروند.
,
تلاش این رسانه ها در راستای جرم تراشی از نوع سکه بازی برای دیگران اثباتی بر انجام کارهای غیر قانونی از سوی مهدی هاشمی در زندان است.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/ط
 
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه