اخبار داغ

توسط بانک شهر صورت گرفت؛

افتتاح مجهزترین خودبانک کشور در قزوین

افتتاح مجهزترین خودبانک کشور در قزوین
مجهزترین خودبانک کشور توسط بانک شهر در بوستان ملت قزوین، افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  صبح قزوین ، اولین خودبانک استان قزوین توسط بانک شهر در بوستان ملت و همزمان با روز قزوین افتتاح شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین ,

مسیح قائمیان مدیرعامل شرکت توسعه ونوآوری شهر درباره این خودبانک ابراز کرد: مکانیزم جدیدی در بانکداری دنیا به نام بانکداری مجازی درحال فعال شدن است که این مکانیزم اجازه می دهد افراد به صورت 24 ساعته به بانک دسترسی داشته باشند و از خدمات آن استفاده کنند. 
وی افزود: اولین نمونه بانکداری مجازی در کشور از اوایل سال جاری توسط بانک شهر ارائه شده است و امروز مدرن ترین نمونه آن با نام Vtm700 در قزوین افتتاح می شود. 
مدیرعامل شرکت توسعه ونوآوری شهر اظهار کرد: با توجه به اینکه دانش فنی این سیستم در کشور موجود بود، ایران پنجمین کشوری است که این فناوری را به کار گرفته است. 
قائمیان تاکید کرد: کلیه خدماتی که توسط یک شعبه بانکی برای مشتریان ارائه می‌شود، در این خود بانک قابل دسترسی است. 
وی یادآور شد: این خودبانک در قزوین علاوه بر امور بانکی قابلیت اجرای انواع خدمات شهرداری را نیز دارد و می‌تواند کلیه پرداخت های شهرداری، دریافت پایان کار و از این قبیل خدمات را ارائه دهد. 
قائمیان درباره نحوه کار این خودبانک، گفت: در تهران شعبه‌ای وجود دارد که همانند یک شعبه معمولی بانک است با این تفاوت که مشتریان آن تنها در خودبانک‌ها حضور دارند.
 

,
,
,
,
,
,
,
, ,


وی در ادامه اضافه کرد: پس از فشردن یک دکمه توسط مشتری یک ارتباط ویدیویی با اپراتوری که در تهران است برقرار می‌شود و به این وسیله کلیه عملیات های بانکی قابل اجرا خواهد بود. 
قائمیان عنوان کرد: تا پایان سال جاری تعداد بیشتری از این خودبانک‌ها در سطح قزوین بهره برداری می‌شود. 
مدیرعامل شرکت توسعه ونوآوری شهر در پایان خاطر نشان کرد: این ششمین دستگاه در کل کشور است که مورد بهره برداری قرار می‌گیرد. 
300 خود بانک در کشور افتتاح می‌شود 
همچنین حسین محمد پورزندی، مدیرعامل بانک شهر درباره شعب شهرنت اظهار کرد: قدمت این سیستم در دنیا به 5 سال پیش برمی‌گردد و تعداد کل این سیستم‌ها در دنیا به کمتر از 2 هزار دستگاه می‌رسد. 
وی افزود: این سیستم پدیده جدیدی در بانکداری دنیا است که متولی ورود آن به ایران بانک شهر است و قرار است که تا پایان سال جاری در 300 نقطه کشور این سیستم راه اندازی شود. 
انتهای پیام/پ

,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه