اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خبرداد؛

برگزاری مسابقات ورزشی دانشگاههای علوم پزشکی قطب شمال شرق کشور در سبزوار

برگزاری مسابقات ورزشی دانشگاههای علوم پزشکی قطب شمال شرق کشور در سبزوار
رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار از برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان،دانشجویان و اساتید دانشگاههای علوم پزشکی شمال شرق کشور در سبزوار خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا،به نقل از بصیر سبزوار،علیرضا مسلم در نشست خبری برگزاری این مسابقات با اعلام این خبر ادامه داد: این مسابقات به ابتکار دانشگاه علوم پزشکی سبزوار و با حضور شش شهرستان از قطب شمال شرق کشور در روزهای 14 تا 17شهریور ماه برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا،, بصیر سبزوار,

 

,

وی با بیان اینکه تیم هایی ازشهرستان های مشهد،سبزوار،نیشابور،تربت حیدریه،بجنورد و اسفراین در اولین دوره مسابقات ورزشی شمال شرق کشور شرکت خواهند کرد افزود: افراد در سه رشته فوتسال،تنیس روی میزو والیبال در سه رده کارکنان،دانشجویان و اساتید به رقابت خواهند پرداخت.

,

 

,

مسلم با بیان اینکه پیشنهاد برگزاری این مسابقات در قطب های مختلف کشور به وزارت بهداشت ارائه شده است تصریح کرد: برگزاری این مسابقات می تواند زمینه وافزایش روحیه ،ایجاد نشاط و پویایی جامعه منجر شود.

,

 

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی با بیان اینکه یکی از ارکان مهم وزارت بهداشت متولی گری در حوزه سلامت است اظهار داشت: سلامت جسمی یکی از شاخص های مهم در امر سلامت جامعه خواهد بود.

,

 

,

وی به هزینه بالای درمان در بیماری های غیر واگیر نظیر نارسایی های قلبی ،سرطان ،پوکی استخوان و چاقی اشاره کرد و خاطر نشان کرد: این بیماری ها نقش بسزایی در اقتصاد سلامت دارند و ورزش می تواند مناسب ترین راه با کمترین هزینه برای پیشگیری از این بیماری ها باشد.

,

 

,

مسلم در پایان یادآور شد: 150نفر از ورزشکاران دانشگاههای علوم پزشکی قطب شمال شرق کشور در از شنبه در محل دانشگاه حکیم به مدت سه روز رقابت های خود را آغاز خواهند کرد ومراسم اختتامیه باحضور معاون پشتیبانی وزارت بهداشت برگزار خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/ج

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه