اخبار داغ

آخرین اخبار از پرونده جیسون رضاییان

آخرین اخبار از پرونده جیسون رضاییان
وکیل جیسون رضاییان با اشاره به گذشت حدود 23 روز از ختم دادرسی پرونده موکلش، گفت: هنوز حکمی به ما ابلاغ نشده است و منتظر ابلاغ حکم موکلم هستیم. وکیل جیسون رضاییان:منتظر ابلاغ حکم دادگاه هستیم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا لیلا احسن روز چهارشنبه در گفت وگوی اختصاصی با  ایرنا، افزود: حکم، طبق روال قانونی، ظرف یک هفته بعد از ختم جلسه دادرسی، صادر و ابلاغ می شود.
وی ادامه داد: با وجود اینکه بیست و چند روز از زمان پایان جلسه رسیدگی به پرونده موکلم گذشته است؛ اما حکمی در این خصوص صادر و به ما ابلاغ نشده است.
وکیل جیسون رضاییان خاطرنشان کرد: وقتی ختم دادرسی پرونده ای اعلام می شود، یعنی آن پرونده درحال صدور حکم است.
به گزارش ایرنا، جلسات دادگاه رسیدگی به پرونده جیسون رضاییان خبرنگار واشنگتن پست، طی چهار نوبت در شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد که آخرین جلسه آن نوزدهم مردادماه بود و ختم دادرسی اعلام شد.
احسن، وکیل جیسون رضاییان پیش تر در گفت وگو با ایرنا درباره پرونده یگانه صالحی همسر جیسون رضاییان و عکاس همراه وی گفت: هنوز به پرونده آنان رسیدگی نشده است و تکلیف این دو پرونده مشخص نیست.
جیسون رضاییان روزنامه نگار ایرانی تبار آمریکا، تیرماه سال گذشته، همراه همسر و یکی از دوستانش بازداشت شد و کمی پس از آن، همسر و دوست او آزاد شدند؛ اما جیسون در بازداشت ماند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/بخ
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه