اخبار داغ

وزیر صنعت به شعور مردم اهانت نکند

وزیر صنعت به شعور مردم اهانت نکند
مدیر گروه حسابداری دانشگاه‌ تهران گفت: نعمت‌زاده نباید به شعور مردم اهانت کند، وی بواسطه همین مردم وزیر شده‌ و اگر این مردم نبودند امروز چنین پستی نداشت پس باید به ولی نعمتان خود احترام بگذارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از فارس، عدالت امیرزاده مدیر گروه حسابداری دانشگاه‌ تهران، با اشاره با اشاره به سخنان اخیر نعمت‌زاده وزیر صنعت معدن و تجارت که کمپین نخریدن خودوری صفر را مربوط به ضدانقلاب خوانده است، گفت: آقای نعمت‌زاده قبل از اینکه مردم را امر و نهی به خرید خودرو کند باید حرف مردم را بشنود و به مردم احترام بگذارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


وی با بیان اینکه همه مسئولان باید به مردم احترام بگذارند، افزود: هر جریانی که در کنار مردم و برای مردم نباشد، مردم بر مبنای منطق خود آن جریان را حذف خواهند کرد.

امیرزاده اظهار داشت: بیشترین کشته در کشور ما بابت عدم کیفیت خودروهای داخلی است. مسئولان باید به جای اینکه فرافکنی کرده و با ادبیات نادرست با مردم صحبت کنند به بحث کیفیت خودرو بپردازند.

این استاد دانشگاه ادامه داد: مسئولان نباید به مردم اهانت کنند، باید اجازه بدهند مردم به عنوان ولی نعمت آنها با بینش و شناختی که خودشان دارند، انتخابات کنند.

امیرزاده در خاتمه گفت: آقای نعمت‌زاده نباید به شعور مردم اهانت کند. وی بواسطه همین مردم وزیر شده‌ و اگر این مردم نبودند امروز چنین پستی نداشت، پس باید به ولی نعمتان خود احترام بگذارد.

,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/ع

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه