اخبار داغ

تکرار حکایت تلخ این روزهای مسیر راور_دیهوک؛

انحراف پژو ۴۰۵ و برخورد با دیواره پل/باز هم مسئولان در خواب غفلت

انحراف پژو ۴۰۵ و برخورد با دیواره پل/باز هم مسئولان در خواب غفلت
روز گذشته نیز شاهد حادثه ای دیگر در مسیر راور_دیهوک(گذرگاه مرگ) بودیم، به امید روزی که مسئولان از خواب غفلت بیدار شوند و واکنشی نشان دهند و بدانند که آنها در تمام این حوادث مسئولند و امیدواریم در پیشگاه خداوند حرفی برای دفاع از خود داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاروانسرا؛ روز گذشته نیز شاهد حادثه ای دیگر در مسیر راور_دیهوک(گذرگاه مرگ) بودیم، مسیری که هر روز خبر ساز است و گاهاً پیش آمده است به دلیل متعدد بودن حوادث آن نتوانستیم همه آنها را پوشش خبری دهیم. بطوری که می توان با یک حساب سرانگشتی هر روز حداقل یک حادثه را برای آن ثبت کرد. مسیری که بارها حادثه آفریده است و هنوز مسئولان شهرستان، استان و حتی کشور برای آن چاره ای نیندیشدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاروانسرا,

به امید روزی که مسئولان از خواب غفلت بیدار شوند و واکنشی نشان دهند و بدانند که آنها در تمام این حوادث مسئولند و امیدواریم در پیشگاه خداوند حرفی برای دفاع از خود داشته باشند.

,

اما حادثه روز گذشته این مسیر، انحراف پژو ۴۰۵ و برخورد آن با دیواره پل بود که منجر به مصدوم شدن ۴ نفر از ۶ سرنشین این خودروی سواری شد که با اقدام به موقع عوامل امداد و نجات رها سازی شدند و توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) شهر راور منتقل شدند.

,

این حادثه در ساعت ۱۰:۳۵ صبح(چهارشنبه) به وقوع پیوست.

,

, , , , , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه