اخبار داغ

گزارش تصویری/

خسارت سیل در روستای تاش شاهرود/حضور رییس و اعضای ستاد بحران در منطقه سیل زده

خسارت سیل در روستای تاش شاهرود/حضور رییس و اعضای ستاد بحران در منطقه سیل زده
در دقایق ابتدایی جاری شدن سیل درمنطقه تاش معاون استاندار سمنان و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود به همراه اعضای ستاد بحران شهرستان درمنطقه حادثه حضور یافتند و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود شخصا فرماندهی عملیات امداد و نجات و کمک به سیل زدگان را بر عهده گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نسل شاهوار پس از اعلام وضعیت جوی آب و هوا توسط سازمان هواشناسی و اخطار نسبت به وضعیت جوی بخصوص در روزهای پایان هفته، اعضای ستاد بحران شهرستان شاهرود در حالت آماده باش بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا , نسل شاهوار ,

بارندگی اخیر باعث طغیان رودخانه و جاری شدن سیل در روستای تاش شد. در دقایق ابتدایی جاری شدن سیل درمنطقه تاش معاون استاندار سمنان و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود به همراه اعضای ستاد بحران شهرستان درمنطقه حادثه حضور یافتند و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود شخصا فرماندهی عملیات امداد و نجات و کمک به سیل زدگان را بر عهده گرفت.

,

وجود سیلاب های فراوان بر روی جاده باعث آبگرفتگی محور اصلی و مسدود شدن موقت آن شده بود که همراه با باتاریکی هوا بارندگی شدت گرفته و جریان سیل شدید شد اما با همراهی، همکاری و توسط اعضای ستاد بحران اقدامات لازم برای جلوگیری از خسارت بیشتر به روستای تاش و شهر مجن انجام شد.

,

ازابتدای وقوع این حادثه، اکیپ های امدادی، اداره راه و شهرسازی، اورژانس و مدیریت بحران در مکان حاضر و نسبت به امداد رسانی اقدامات لازم را در دستور کار قرار دادند.نیروهای بسیجی سپاه شاهرود نیز همان دقایق اولیه وقوع سیل با حضور در منطقه و بسیج امکانات به امداد رسانی مردم منطقه سیل زده پرداختند.

, .,

حضور به موقع معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود به همراه اعضای ستاد بحران و امداد رسانی به موقع توسط نیروهای بسیجی و اکیپ های امدادی و هلال احمر باعث رضایتمندی مردم منطقه شد و خوشبختانه به دلیل هشدار های صبح روز حادثه و آمادگی مردم منطقه، خسارات جانی به جز یک مورد گزارش نشد.

,

انتهای پیام

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه