اخبار داغ

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:

زمانی عدالت برقرار می‌شود که دفترچه بیمه مانند شناسنامه یکسان باشد

زمانی عدالت برقرار می‌شود که دفترچه بیمه مانند شناسنامه یکسان باشد
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: زمانی عدالت برقرار می‌شود که دفترچه بیمه ایرانیان مانند شناسنامه یا کارت ملی یکسان باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر عابد فتاحی، در گفت‌وگو با خبرنگار سینا درباره لزوم طرح تجمیع و یکسان سازی بیمه‌ها در کشور گفت: وجود بیمه خدمات درمانی در دست مردم غیر عادلانه است هم اکنون هر فردی یا هر ارگانی بیمه متفاوتی در دست دارد؛ انواع دفترچه‌های بیمه نیز موجود است که هر کدام دارای مزایای متفاوتی هستند.

وی در ادامه افزود: برخی از هموطنان ما اصلاً بیمه نیستند اما برخی افراد سه نوع بیمه دارند اما با توجه به این‌که هر ایرانی شهروند درجه یک محسوب می‌شود چه دلیلی برای بیمه‌های متفاوت در کشور وجود دارد؟

ایجاد عدالت در حوزه سلامت با یکسان سازی بیمه‌های کشور
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان این‌که زمانی عدالت برقرار می‌شود که دفترچه بیمه ایرانیان مانند شناسنامه یا کارت ملی یکسان باشد، ابراز کرد: در کمیسیون بهداشت مجلس راجع به این موضوع بحث زیادی انجام شده است؛ حتی بیمه‌های تکمیلی که در ازای آن پرداختی انجام نمی‌شود نیز غیرعادلانه است.

فرصت سه ساله به نیروهای مسلح به منظور تجمیع بیمه‌ها
وی در ادامه افزود: باید دفترچه بیمه ایرانیان یکسان سازی شود و اگر این اتفاق نیفتد تحقق در عدالت سلامت ضعیف است اما در افق برنامه توسعه مقرر شده که همه بیمه‌های درمانی و خدماتی کشور یکسان شوند.

فتاحی با بیان این‌که یک سال است که طرح تجمیع بیمه‌ها در محلس مورد بحث قرار گرفته است، اظهار کرد: مقام معظم رهبری نیز به این موضوع اشاره داشته اند تا همگان بتوانند از تجمیع بیمه‌ها بهره‌مند شوند پس با توجه به تاکیدات ایشان و شکایات مردم از این موضوع احتمال انجام این امر امکان پذیرتر خواهد شد.

انتهای پیام/خ

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سینا,
,
,
,
, ایجاد عدالت در حوزه سلامت با یکسان سازی بیمه‌های کشور,
,
,
, فرصت سه ساله به نیروهای مسلح به منظور تجمیع بیمه‌ها,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه