اخبار داغ

سیاسی بازی اصلاح‌طلبان در حاشیه خندوانه

سیاسی بازی اصلاح‌طلبان در حاشیه خندوانه
روزنامه‌های زنجیره‌ای در شماره امروز خود تلاش کردند تا ماجرای اجرای حیایی و ژوله را که توسط همکار رسانه‌ای آن‌ها ایجادشده بود را به گردن دیگران بیندازند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سایت فرهنگ نگار، اجرای استندآپ کمدی امین حیایی و امیرمهدی ژوله که دو شب پیش در برنامه خندوانه اجرا شد، با پست جنجالی بزرگمهر حسین پور کاریکاتوریست رسانه‌های زنجیره‌ای در صفحه اینستاگرام خود سبب شد تا از روز گذشته جریانی مشکوک به‌سرعت فضای مجازی را فرابگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فرهنگ نگار,

این کاریکاتوریست رسانه‌های زنجیره‌ای در صفحه اجتماعی خود طی پستی نوشت: «...همین‌که کسی قلاده طلا رو بازی کنه ازنظر من فاقد صلاحیت رأی دادن میشه...» و به همین علت خواستار رأی دادن مردم به امیرمهدی ژوله شد.

, نوشت,

این پست حسین پور سبب شد تا در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی کامنت های متعددی در این خصوص ردوبدل شود و اظهارنظرهای فراوانی در این خصوص انجام شد.

,

وحید یامین پور در واکنش به نوشته حسین پور در صفحه اجتماعی خود نوشت: «جماعتی که شعار هنر آزاد و هنر برای هنر سر می‌دهند و عمری است سیاسی شدن هنر را مایه‌ی افول هنر می‌دانند از رأی دادن مردم به یک کمدین نمی‌گذرند و از سر عقده‌گشایی آن را سیاسی می‌کنند.  جنبش سبز مدتی است در حد شعارنویسی پشت در توالت‌های عمومی شهر تنازل کرده بنابراین راه انداختن کمپین‌های این‌چنینی در همان راستا باید ارزیابی شود و نه بیشتر.»

, نوشت,

امیرمهدی ژوله با اعتراض به این فضاسازی که از سوی کاریکاتوریست رسانه‌های زنجیره‌ای شکل گرفت و در فضای مجازی پیچید اعتراض کرده و می گوید: «تنها کارمان این است که بخندانیم نه عقبه‌ای داریم و نه آمدیم به کسی توهین کنیم. من خواهش می‌کنم بدون توجه به این‌که کی قبلاً چه‌کار کرده یا بعداً چه‌کار می‌خواهد بکند ۱۵ دقیقه استنداپ را ببینیم و در نهایت به آن‌هایی که دوست داریم رأی بدهیم و به جا افتادن فرهنگ کمدی و طنز کمک کنیم. آن‌قدر سیاه‌وسفید نگاه نکنیم. اگر یکی را دوست داریم لازم نیست به آن‌یکی فحش بدهیم، اگر افکار و عقاید یک نفر با ما همخوان است به معنی این نیست که آن‌یکی مزدور است. کمی باهم مهربان‌تر باشیم و کمک کنیم خندوانه به هدف اصلی‌اش برسد.»

, می گوید,

روزنامه‌های زنجیره‌ای نیز صبح امروز در یک اقدام مشترک با مورد توجه قرار دادن این برنامه، سعی در القای این مطلب کردند که فضای جامعه آن اندازه سیاسی است که حتی مردم برای خندیدن نیز متوسل به سیاست می‌شوند.

,

برای مثال روزنامه آفتاب یزد با اشاره به حضور حداد عادل سعی در جلوه دادن این برنامه به‌عنوان یک برنامه سیاسی برای تأثیرگذاری بر افکار مردم جلوه دهد حال‌آنکه پیش‌ازاین افراد متعددی از صنوف مختلف در این برنامه حضور یافته‌اند و در میان سیاسیون نیز از تمام جناح‌های سیاسی به این برنامه دعوت‌شده‌اند؛ لازم به ذکر است که رامبد جواد از رئیس جمهور و رئیس جمهور سابق نیز برای حضور در خندوانه دعوت کرده است.

, رئیس جمهور, رئیس جمهور سابق,

جدایی از این مباحث، آفتاب یزد بدون اشاره به نوشته همکار رسانه‌ای خود در صفحه اینستاگرام سعی کرد تا ماجرای اجرای امین حیایی و امیرمهدی ژوله را به‌صورت غیرمستقیم به سیاسی بودن این برنامه ارتباط داده و دوقطبی ساخته‌شده توسط همکار خود را به دیگران نسبت دهد.

,
,
, ,
, ,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه