اخبار داغ

بدهی میلیاردی مخابرات خوزستان به بیمه آسیا درد بیماران را دوچندان کرد

بدهی میلیاردی مخابرات خوزستان به بیمه آسیا درد بیماران را دوچندان کرد
رنج بیماری و تحمل مریض داری از یک طرف آدم را از پا می اندازد اما از آن سخت تر قرار گرفتن در میان دعواهای شرکت های بیمه با سازمان و ادارات است که مصیبت بیماری و بیمارداری را چند برابر می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  رهیاب نیوز ، رنج بیماری و تحمل مریض داری از یک طرف آدم را از پا می اندازد اما از آن سخت تر قرار گرفتن در میان دعواهای شرکت های بیمه با سازمان و ادارات است که مصیبت بیماری و بیمارداری  را چند برابر می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب نیوز ,
 
,
در پی تماس های عده ای از کارکنان شرکت مخابرات با شبکه اطلاع رسانی رهیاب مبنی بر عدم همکاری بیمه آسیا که طرف قرار داد شرکت مخابرات است و عدم پرداخت هزینه های پزشکی آنها ماجرا را از بیمه آسیا جویا شدیم.
,
 
,
 
,
امید خلج افشار معاون مالی شعب بیمه آسیا در استان خوزستان در این خصوص به رهیاب گفت:کد مخابرات استان خوزستان به خاطر بدهی هایشان از طرف بیمه آسیا در تهران بسته شده است این شرکت سه ماه است که اقساط خود را پرداخت نکرده است.
,
 
,
وی افزود:شرکت مخابرات یک میلیارد تومان به بیمه آسیا بدهی دارد شرکت ها و سازمان های دیگر هم که بدهی داشته باشند همین مشکل برایشان به وجود می آید.
,
 
,
معاون مالی شعب بیمه آسیا در استان خوزستان تصریح کرد:اگر اقساط سی روز از زمان قسط عقب بیفتد مشکل ندارد ولی از روز سی و یکم به صورت خودکار سیستم اجازه ثبت معرفی نامه را نمی دهد.
,
 
,
وی ادامه داد:ما به مخابرات اعلام بدهی کرده ایم قرار  بوده است که پول برای ما واریز کنند ولی هنوز خبری نیست تا زمانیکه بدهی های خود را ندهد تهران کد آنها را باز نخواهد کرد
,
 
,
افشار می گوید:شرکت های دیگری هم هستند که بدهکارند ولی شرکت مخابرات بیشترین بدهکاری را دارد اگر شرکت مخابرات بخشی از بدهی های خود را پرداخت کند امکان همکاری با مراجعه کنندگان این شرکت وجود دارد.
,
 
,
 
,
در همین رابطه خبرنگار رهیاب جهت پاسخگویی مسئولان مخابرات استان پیگیری های لازم را صورت داد لکن مانند همیشه در دسترس نبودند.
,
 
,
امید است شرکت مخابرات که یکی از پردرآمدترین شرکت های کشور است جزو بدهکارترین شرکت ها به بیمه نباشد تا موجب اذیت و آزار کارمندانش نشود از طرفی شرکت های بیمه که چندین سال پول از مردم دریافت می کنند تا در روز مبادا  دردی از دردهای آنها را دوا کنند نباید در وقت احتیاج دردی بر دردهای مردم اضافه کنند و مطالبات خود را با گروکشی مردم وصول کنند.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه