اخبار داغ

فرمانده نیروی انتظامی شازند:

مبارزه با مواد مخدر؛ دغدغه شبانه روزی نیروی انتظامی است

مبارزه با مواد مخدر؛ دغدغه شبانه روزی نیروی انتظامی است
فرمانده انتظامی شازند با اشاره موضوع مواد مخدر و بیان اینکه گزارشات مردمی در این خصوص ضعیف است، گفت: بحث مواد مخدر به یک دغدغه شبانه روزی برای مجموعه نیروی انتظامی تبدیل شده است و ما با تمام توان با کسی که بخواهد در این زمینه جولان دهد برخورد خواهیم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری شازند ما، سرهنگ احمدرضا چگنی فرمانده انتظامی شهرستان شازند در نشست خبری که به مناسبت هفته ناجا برگزار شد در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و همچنین تسلیت به مناسبت فاجعه رخ داده در سرزمین منا و داغدار شدن تعداد زیادی از هموطنان گفت: اولین مولفه امنیت سرمایه اجتماعی و پس از آن مشارکت اجتماعی است که مردم می توانند با حضور اجتماعی خود در بحث هنجارهای اجتماعی مشارکت کنند؛ مولفه سوم اعتماد اجتماعی است که ماهیت فرهنگی داشته و کاهش هزینه های نظارت را در پی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شازند ما, شازند ما,

 

,

وی با بیان اینکه پلیس در کنار مردم است نه در مقابل آنان ادامه داد: مولفه های دیگر امنیت، روابط اجتماعی، انسجام اجتماعی و احساس امنیت اجتماعی است که اگر در اولویت باشد قطعا باعث موفقیت خواهد شد.

,


این مقام انتظامی با اشاره موضوع مواد مخدر و بیان اینکه گزارشات مردمی در این خصوص ضعیف است، گفت: بحث مواد مخدر به یک دغدغه شبانه روزی برای مجموعه نیروی انتظامی تبدیل شده است و ما با تمام توان با کسی که بخواهد در این زمینه جولان دهد برخورد خواهیم کرد، ضمن اینکه مردم شهرستان هم می توانند در صورت مشاهده  مواردی در این زمینه و سایر موضوعات به ماموران انتظامی گزارش داده تا به موضوع رسیدگی شود.

,
,


چگنی با بیان اینکه باید به جای مجرم محور بودن، جرم محور باشیم بیان کرد: در خصوص پیشگیری از مصرف مواد مخدر، بحث آموزش به خصوص در آموزش و پرورش و برای دانش آموزان بیشترین تاثیر را خواهد داشت.

,
,


وی در ادامه ضمن گرامی داشت هفته ناجا تصریح کرد: هر ساله در کشور هفته ای تحت عنوان هفته ناجا در نظر گرفته می شود که در اقدامات ناجا را به منصه ظهور می رسد.

,
,


فرمانده انتظامی شازند تاکید کرد: در این هفته باید پلیس جامعه محور، نقش مردم در ایجاد امنیت، فرهنگ قانون مداری، انضباط اجتماعی و مشارکت مردمی را برجسته کرده و همچنین تقدم امنیت نرم افزاری بر امنیت سخت افزاری را دنبال کنیم.

,
,


چگنی با اشاره به اینکه خبرنگاران می توانند به صورت نرم عملکرد ناجا را برجسته کرده و مردم را برای درکنار پلیس بودن آگاه کنند، افزود: هدف پلیس افتخاری نیز ورود و مشارکت مردم در ایجاد امنیت اجتماعی است.

,
,


وی در پایان به برنامه های اجرایی نیروی انتظامی شهرستان در هفته ناجا اشاره و اظهار کرد: تعداد ۸۰ برنامه طی هفته ناجا در سطح شهرستان برگزار خواهد شد که از مهمترین آنها می توان به صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، دیدار با خانواده شهدا، حضور در مساجد و مدارس جهت آگاهی بخشی و هشدار پلیسی، سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه، تجلیل از حافظان قرآن، کارگاههای آموزشی، مسابقات ورزشی، نمایشگاه عفاف و حجاب، اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم و رژه موتوری و نفری در سطح شهرستان اشاره کرد.
 

,
,
,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه