اخبار داغ

با صدور بیانیه‌ای اعتراضی در واکنش به دست دادن ظریف با اوباما

جمعی از زنان فعال اجتماعی و سازمان‌های مردم نهاد خواستار استیضاح ظریف شدند

جمعی از زنان فعال اجتماعی و سازمان‌های مردم نهاد خواستار استیضاح ظریف شدند
جمعی از زنان فعال اجتماعی، سازمان‌های مردم نهاد، با صدور بیانیه‌ای ضمن اعلام اعتراض خود ازشکسته شدن قبح دیدارهای اتفاقی و دست دادن‌های اینچنینی آقای ظریف با دشمن بزرگ شیطان‌ مسلم، آمریکای‌ جنایتکار، از مجلس شورای اسلامی خواستار استیضاح وزیر امور خارجه در این خصوص شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سایت طنین یاس، جمعی از زنان فعال اجتماعی، بانوان بسیجی و سازمان‌های مردم نهاد با صدور بیانیه‌ای به دست دادن و احوالپرسی وزیر امور خارجه کشورمان با وزیر امور خارجه و رئیس جمهور آمریکا اعتراض کردند. در این بیانیه آمده است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طنین یاس,

آمریکا برای ایرانیان نمادی از شیطان بزرگ است، شیطانی که از او باید برائت کرد و با رمی جمرات او را از خود راند.

, آمریکا برای ایرانیان نمادی از شیطان بزرگ است، شیطانی که از او باید برائت کرد و با رمی جمرات او را از خود راند., آمریکا برای ایرانیان نمادی از شیطان بزرگ است، شیطانی که از او باید برائت کرد و با رمی جمرات او را از خود راند.,

 آمریکا و ایادی آن، مصداق جمله (کل یوم عاشورا و کل عرض کربلا ) را در  کشورهای اسلامی از ایران گرفته تا سوریه مظلوم، فلسطین غصب شده، لبنان، عراق، بحرین و یمن به خاک و خون کشیده شده رقم زده اند و در حالی که نقش شمر و کشورهای همپیمانش سپاه بنی‌امیه را بازی می‌کنند.

,

دست آمریکای جنایت کار تا مفرق در خون شهدای انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس، شهدای غزه و کودکان مظلوم یمن و سوریه و اینک شهدای مِنا فرو رفته است و تا مادام تاریخ پاک نخواهد شد.

,

در روزهایی که دل مردم ایران اسلامی از داغ پَرپَر شدن حجاج بیت الله الحرام خون است و عزای از دست دادن ضیوف الله را دارند، دست دادن وزیرامور خارجه ام القرای جهان اسلام به دشمن قسم خورده اسلام سخت‌ترین ضربه بر آرمان‌های انقلاب اسلامی بود، آرمان‌هایی که در آن حمایت از مظلوم و مبارزه با ظالم در راس قرار دارد.

,

این دیدار اتفاقی! این احوال پرسی اتفاقی! این دست دادن های اتفاقی! اتفاق خوشایندی نیست، خطای بزرگ و نابخشودنی است و نشان دهنده دیپلماسی ذلت و ضعف از سوی رئیس دستگاه دیپلماسی ایران مقتدر اسلامی است، شایسته وزیر امور خارجه نیست که کوچک ترین بایدها و نبایدهای مواضع ایرا ن را به ایشان گوشزد کرد.

,

مردم غیور ایران اسلامی، مردمی فهیم، مردمی انقلابی، مردمی بصیر، مردمی ولایت‌مدار، مردمی دشمن‌شناس هستند و به همان اندازه که نجیب و صبورند به همان اندازه نیز در برابر حرکاتی ضد آرمان ها و عزت و شرف کشور، مردمی خروشان و انقلابی‌اند و در این راه عزیزان و جان ها فدا کرده اند.

,

بعد از تماس اتفاقی اوباما با ریاست جمهور ایران اسلامی، بعد از توافقات اتفاقی بین ایران و 1+5، بعد از پیاده روی اتفاقی ظریف با جان کری، حال شنیده‌ها از دست دادن و احوال پرسی اتفاقی با رئیس جمهور آمریکا است و این اتفاقات اگر چه برای دولتمردان ما می‌تواند اتفاقی باشد اما برای دولتمردان آمریکا عملی برنامه ریزی شده و هدفمند است.

,

شنیده‌ها حاکی از توافق ‌های محرمانه‌ است و این نیز اتفاقی دیگری در مذاکرات ایران و 1+ 5 است که تمام این موارد بر می‌تابد تا مجلس شورای اسلامی با دقت بیشتری برجام را مورد مطالعه قرار داده و از حقوق به حق ملت ایران  دفاع کند.

,

ما جمعی از زنان فعال اجتماعی، سازمان های مردم نهاد و گروهی از بانوان بسیجی ضمن اعلام اعتراض خود از شکسته شدن قبح دیدارهای اتفاقی و دست دادن های این چنینی وزیر امور خارجه کشورمان با دشمن بزرگ شیطان مسلم، آمریکای جنایتکار از مجلس شورای اسلامی خواستار استیضاح وزیر امور خارجه در این خصوص هستیم.

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه