اخبار داغ

با گذشت72ساعت؛

مجسمه کشف شده طلا در پلدختر بدل اعلام شد

مجسمه کشف شده طلا در پلدختر بدل اعلام شد
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری پلدخترگفت:مجسمه کشف شده طلا در پلدختر بدل است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛منوچهر بابایی رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری پلدختر در گفتگو با خبرنگار بیان روز افزود: این مجسمه از نظر کارشناسان میراث فرهنگی جزء اشیا بدل است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, منوچهر بابایی رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری پلدختر در گفتگو با خبرنگار , بیان روز , بیان روز , بیان روز , بیان روز, افزود: این مجسمه از نظر کارشناسان میراث فرهنگی جزء اشیا بدل است.,

وی بیان کرد:گرچه از نظر ظاهری بسیار ظریف و حساب شده کار پردازی شده ولی در واقع این شی طلا نیست.

,

بابایی اظهار داشت:این مجمسمه اصالت فرهنگی  بسیار ضعیفی دارد وقابل مقایسه با اجناس اصل نمی باشد.

,

وی با تاکید براینکه کارشناسان میراث فرهنگی بدل بودن این شی را مشخص کرده اند افزود:قیمت کارشناسی این مجسمه بدل 500میلیون تومان است.

,

وی تصریح کرد:این مجسمه از روی مجسمه سنگی فاقد سر کوروش طراحی شده است.

,

گفتنی است فرمانده انتظامی پلدختر در نشست خبری که هشتم مهرماه با احصاب رسانه شهرستان داشته اند از کشف مجسمه طلا متعلق به دوران هخامنشی در پلدختر خبر دادند.

, گفتنی است فرمانده انتظامی پلدختر در نشست خبری که هشتم مهرماه با احصاب رسانه شهرستان داشته اند از کشف مجسمه طلا متعلق به دوران هخامنشی در پلدختر خبر دادند., گفتنی است فرمانده انتظامی پلدختر در نشست خبری که هشتم مهرماه با احصاب رسانه شهرستان داشته اند از کشف مجسمه طلا متعلق به دوران هخامنشی در پلدختر خبر دادند.,
*علی صفر مرادی
, *علی صفر مرادی,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه