اخبار داغ

عضو شورای سیاست گذاری جشنواره حرکت؛

ارائه آثار 30 واحد در فن بازار هشتمین جشنواره ملی حرکت

ارائه آثار 30 واحد در فن بازار هشتمین جشنواره ملی حرکت
عضو شورای سیاست گذاری جشنواره ملی حرکت گفت: در بخش فن بازار با حضور سرمایه گذاران آثار علمی و پژوهشی با قابلیت تجاری 30 واحد برگزیده شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پرستوها، جوان پور عضو شورای سیاست‌گذاری جشنواره حرکت در کشور اظهار داشت: 800 اثر در 10 حوزه به دبیرخانه ارسال‌شده است که در مراسم افتتاحیه جزئیات داوری و انتخاب آثار برگزیده را اعلام خواهیم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پرستوها,

وی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی انجام‌شده از سوی معاون فرهنگی دانشگاه فردوسی مشهد و انجمن‌های علمی 30 واحد منتخب‌شده برای ارائه آثار تجاری خود به سرمایه گذران در فن بازار این جشنواره شرکت خواهند کرد.

,

جواد سرگلزایی رئیس بنیاد نخبگان استان خراسان رضوی نیز عنوان داشت: بیش از 4000 اختراع سالانه در استان خراسان رضوی داریم البته موقعیت کمی برای فن بازار در استان خراسان رضوی فراهم‌شده و باید برای اختراعات خارج از مرکز استان هم برنامه‌ریزی داشته باشیم.

,

وی ادامه داد: هر دو ماه جشنواره رویش در استان‌ها برگزار می‌شود ، با توجه به پتانسیل انجمن‌های علمی دانشگاهی در استان خراسان رضوی و دانشگاه فردوسی مشهد می‌توان بسیاری از طرح‌های منتخب را تحت حمایت بنیاد نخبگان قرارداد.

,

علی یوسفی معاون فرهنگی دانشگاه فردوسی مشهد اظهار داشت: هشتمین جشنواره ملی حرکت به علت برجستگی انجمن‌های علمی دانشجویی و مجاورت با ثامن‌الحجج به میزبانی مشهد از 18 تا 20 مهر برگزار می‌شود.

,

وی بیان داشت: در این جشنواره برگزیدگان علمی انجمن‌های دانشجویی که با یک ارزیابی رقابتی و تنگاتنگ شناسایی‌شده‌اند از 76  دانشگاه کشور حضور خواهند داشت .

,

معاون فرهنگی دانشگاه فردوسی مشهد افزود: این جشنواره در سه بخش برگزار می‌شود که بخش اول افتتاحیه نمایشگاه است که در ورودی شمال دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود که میهمانان احتمالی آن معاون فرهنگی و اجتماعی و معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم هستند.

,

یوسفی بخش دوم جشنواره را نمایشگاه این جشنواره عنوان داشت و گفت: در بخش نمایشگاه 90 غرفه دایر خواهد شد و در بخشی برگزیده آثار علمی تجاری در بخش فن بازار شرکت خواهند نمود و سرمایه‌گذاران شناسایی‌شده میهمان ویژه این برنامه خواهند بود.

,

وی عنوان داشت: در بخش سوم این جشنواره اختتامیه با محوریت تقدیر از برگزیدگان انجمن‌های علمی دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار می‌شود.

,

معاون فرهنگی دانشگاه فردوسی مشهد خاطرنشان کرد: از 6 کشور همسایه ازجمله هند، پاکستان، سوریه، قرقیزستان، آذربایجان و افغانستان در بخش بین‌المللی این جشنواره حضور خواهند داشت و به نفرات برگزیده این بخش 450 دلار هدیه مالی تعلق خواهد گرفت.

,

وی محورهای این جشنواره را عنوان کرد و گفت: محورهای این جشنواره  انجمن‌های علمی دانشجویی برگزیده در پژوهش،کارآفرینی، تألیف ترجمه کتاب، نشریه علمی دانشجویی، مسابقات علمی دانشجویی، اختراع و ابتکار و نوآوری،  فعالیت‌های آموزشی،  فعالیت‌های آموزشی و  دبیر شورای دبیران برگزیده خواهد بود.

,

 

,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه