اخبار داغ

مشخص شدن دستهای پشت پرده راه اندازی کمپینهای نخریدن خودرو

مشخص شدن دستهای پشت پرده راه اندازی کمپینهای نخریدن خودرو
وقتی کارت طلایی خودروی صفر کیلومتر هم در نمایندگیهای مجاز خودروسازان داخلی خریدار ندارد!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اترک، آنچه در بین مردم مطرح است حکایت از توجه خودروسازان خارجی به نظرات مردم در خصوص خودروی مورد استفاده و حتی در بقیه کالاها می باشد و از آن تحت عنوان گارانتی و خدمات پس از فروش یاد می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اترک,

مردم هر ملیتی نیز به محصولات ساخت کشور خود هم علاقه خاصی دارند و هم تعصب خاصی و این امر به هنگام کارایی بهتر کالای وطنی بر غرور ملی نیز اثر بیشتری خواهد گذاشت.

,

خودروی ملی در کشور ما سابقه ی قدیمی دارد.مردم نیز به خاطر ایرانی بودن و عرق ملی هم که شده به وسایل ساخت وطن گرایش ویژه ای داشته و دارند و سعی در خرید خودروی داخلی می کنند.

,

خودرو سازان کشورهای خارجی در زمینه ساخت خودرو و به خصوص خدمات پس از فروش موفلق عمل کرده و می کنند و همین امر باعث رغبت مشتریانشان در سراسر کشورهای خودشان و حتی در سایر کشورها شده است.

,

جمعیت زیاد کشور ما باعث جلب توجه خودروسازان خارجی برای وارد کردن خودرو و کسب درآمد از این پتانسیل جمعتی شده است.

,

اما خودروسازی در کشور ما در قسمت تولید و به خصوص خدمات پس از فروش خوب عمل نکرده است و همین امر در سالهای اخیر موجب راه افتادن کمپینهای نخریدن خودرو شده است.

,

عدم استفاده از قطعات مرغوب، نداشتن کیسه هوا، بدنه ضعیف، افزایش قیمت بدون افزایش کیفیت کالا و ... همه و همه باعث شد که مردم نسبت به خرید خودروی داخلی واکنش نشان دهند.

,

اما این امر موجب آگاهی خودروساز نشده است .گران کردن قیمت خودرو و پایین نیاوردن قیمت آن، ندادن خدمات برای طرحهایی که خود ضامن آن بوده است و ... از واکنشهای خودروسازی کشور به واکنش مردم نسبت به نخریدن خودروی داخلی بوده است.

,

باقرپور یکی از خریداران خودروی تولید داخل که به تازگی خوروی خود را تحویل گرفته و برای راحتی خود اقدام به تهیه کارت طلایی خدمات نیز کرده است در همین خصوص می گوید:کارت طلایی که خریداری کرده ام در شرق گلستان هیچ توجهی به آن نمی شود و گویا اعتباری نیز ندارد.

,

وی می گوید: برای استفاده از کارت طلایی به نمایندگی شرق گلستان حتی شهرهایی همچون کلاله و گنبد مراجعه کردم ولی تنها چیزی که به من گفتند این بود که کارت را شاید در مرکز استان قبول کنند ولی ما خدمات مان را آزاد انجام می دهیم.

,

مرادیانی یکی دیگر از مالکان خودروی تولید داخل می گوید:برای تعمیر خودرو به یکی از نمایندگیهای خودروی داخلی مراجعه کردم، بعد از پایان تعمیرات فاکتوری را به من نشان دادند که جدای از بالا بودن هزینه های انجام شده نسبت به بازار، مبلغ بسیار زیادی نیز تحت عنوان مالیات 9% خدمات از بنده گرفتند.

,

گرفتن این مالیات از مشتری به تازگی رواج یافته است و موجب پس زدن مشتری نسبت به آمدن به سوی خودروسازان داخلی می شود.

,

قاضوی یکی دیگر از خریداران خودروی داخلی است که قرار بوده خودروی خود را 4 ماهه تحویل بگیرد .وی می گوید : در اردیبهشت سال 1393 برای خرید خودرو ثبت نام کردم و قرار بود خودروی خودم را 4 ماهه تحویل بگیرم ولی هنوز که هنوزه خودروساز خودوری اینجانب را تحویل نداده است.(19 ماه از تاریخ بت نام ایشان گذشته است.)

,

ظریفی می گفت:پس مشخص شد که خود خودروساز کمپین نخریدن خودرو را راه انداخته تا اینطوری برخی خدماتی را که انجام می داده به خاطر راه انداختن کمپین دیگر انجام ندهد.

,

انتخای پیام/ج

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه