اخبار داغ

رئیس صنف پوشاک استان کرمان؛

عرضه پوشاک قاچاق سدی در برابر اقتصاد مقاومتی

عرضه پوشاک قاچاق سدی در برابر اقتصاد مقاومتی
رئیس صنف پوشاک استان کرمان گفت:متاسفانه تا به امروز نتوانستیم راهی را برای ورود پوشاک قاچاق در کل کشور پیدا کنیم تا با افراد فرصت طلبی که سدی جلو اقتصاد مقاومتی هستند برخورد جدی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روح الله منزلی در گفتگو با ” کسبه کرمان” در رابطه با قاچاق پوشاک و فروش غیر قانونی پوشاک در سطح استان کرمان گفت:با توجه به اینکه اکثریت مغازه های عرضه پوشاک در سطح استان دارای مجوز هستند و بیشتر تولیدات داخلی را به عرضه می گذارند اما مسئله نوظهوری که در امروزه شاهده آن هستیم فروش پوشاک قاچاق در منازل است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ” کسبه کرمان”,

رئیس صنف پوشاک استان کرمان افزود: فروشگاه های تحت عنوان فروشگاه های خانگی ایجاد شده است که هیچ فردی هم نمی تواند بر نوع ورود و فروش آن ها نظارت داشته باشد.

,

وی تشریح کرد: در این مرحله هیچ دستگاه قانونی وجود ندارد که بتواند به سرعت با این افراد که با ورود پوشاک قاچاق خود ضربه به اقتصاد کشور می زنند برخورد کندو زمان شناسایی این افراد آنقدر طول می کشد که وقتی شناسایی می شوند که از محل مورد نظر متواری می شوند.

,

منزلی با اشاره به اینکه قاچاق پوشاک غیر مجاز در سطح استان گریبان گیر شهروندان شده است ادامه داد:با وجود چنین افرادی در سطح استان ما نمی توانیم از تولید کنندگانی که باید از آن ها حمایت شود به درستی حمایت کنیم و متاسفانه تا به امروز نتوانستیم راهی را برای این معضل در کل کشور پیدا کنیم تا با افراد فرصت طلبی که سدی جلو اقتصاد مقاومتی هستند برخورد جدی شود.

,

رئیس صنف پوشاک استان کرمان اذعان کرد: تمام واحد های صنفی پوشاک دارای مجوز هستند و به صورت کامل تحت نظر و بازرسی قرار می گیرند و در هیچ کجا و بین هیچ یک از فروشندگان اغماضی صورت نمی گیرد.

,

منزلی در پایان افزود: تولیدات داخلی در سطح استان کرمان به صورت محدودی است و به همین علت است که  مورد حمایت کمتری قرار  می گیرند و بیشتر تولیدات داخلی با برند داخلی دراستان مشهد و تهران صورت می گیرد که نیاز است از همه تولید کنندگان در عرصه پوشاک حمایت همه جانبه شود.

,

انتهای پیام/ج

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه