اخبار داغ

رئیس اداره ورزش و جوانان تنکابن خبر داد؛

موفقیت رشته‌های ورزشی نوپا در سایه مدیریت کارآمد حوزه ورزش تنکابن

موفقیت رشته‌های ورزشی نوپا در سایه مدیریت کارآمد حوزه ورزش تنکابن
رئیس اداره ورزش و جوانان تنکابن گفت: در طی سال‌های اخیر تلاش‌های بسیاری در جهت حرکت روبه رشد برخی از رشته‌های ورزشی نوپا در این شهرستان صورت گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از تنکابن 24، روح‌الله امین شکوهی صبح امروز طی گفت‌وگویی اظهار کرد: موفقیت چشمگیر ورزشکاران شهرستان تنکابن در عرصه ورزش‌های قهرمانی و کسب مدال‌های رنگارنگ در میدان‌های بین‌المللی، بیانگر ارتقاء سطح کیفی و کمی مجموعه عوامل فعال در حوزه ورزش این شهرستان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تنکابن 24,


وی ضمن عرض تسلیت به مناسبت وقوع حادثه دلخراش قربانی شدن هزاران تن از حجاج سراسر جهان در سرزمین منا، دولت عربستان را به جرم سهل‌انگاری و بی‌توجهی به حفظ جان و مال و ناموس حجاج بیت‌الله‌الحرام محکوم کرده و به نیابت از جامعه ورزشی تنکابن پیگیری هرچه سریع‌تر دلایل وقوع این جنایت تلخ را خواستار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان تنکابن در ادامه ضمن اشاره به موفقیت‌های اخیر ورزشکاران تنکابنی در رشته‌های مختلف اعم از فردی و یا گروهی، ارتقاء سطح دانش و تلاش مربیان و نیز پویایی عوامل متصدی در حوزه ورزش را ازجمله دلایل مؤثر در جهش روبه‌جلو ورزش تنکابن برشمرده و اظهار کرد: نقش مؤثر و پررنگ ورزشکاران تنکابنی در ترکیب اصلی تیم ملی رشته‌های مطرح ورزشی کشور همچون تیم ملی فوتبال، فوتسال و کشتی و سبک‌های مختلف ورزش‌های رزمی و حضور در عرصه رقابت‌های بین‌المللی و کسب افتخار برای کشور عزیزمان را می‌توان ازجمله نتایج ارتقاء سطح کیفی و کمی بخش‌های مختلف ورزش شهرستان تنکابن برشمرد.

شکوهی از مهمترین دلایل موفقیت در رشته‌های نوپای ورزشی را کارآمدی در حوزه مدیریت ورزشی شهرستان تنکابن عنوان کرد و گفت: در طی سال‌های اخیر تلاش‌های بسیاری در جهت حرکت روبه رشد برخی از رشته‌های ورزشی نوپا در این شهرستان صورت پذیرفته که خوشبختانه برای نخستین بار و با حضور تیم بدمینتون در سطح برتر لیگ استان و یا به عضویت بانوی تنکابنی در تیم ملی کوهنوردی بانوان کشور بر حجم کلکسیون افتخارات ورزشی شهرستان تنکابن در سال‌های اخیر افزوده شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان تنکابن در ادامه گفت‌وگو از برگزاری مسابقات فوتسال مابین 19 پایگاه مقاومت بسیج در هفته نیروی انتظامی خبر داد.

امین شکوهی با اشاره به این مطلب افزود: به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی و همچنین با شروع هفته تربیت‌بدنی، یک دوره مسابقات فوتسال مابین بسیجیان 19 پایگاه مقاومت بسیج شهری و روستایی تنکابن برگزار خواهد شد.

وی در پایان به برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در این شهرستان اشاره‌ کرده و گفت: در ادامه برنامه‌های فرهنگی و ورزشی هفته نیروی انتظامی و هفته تربیت‌بدنی، در تاریخ 17 مهر و در روز جمعه همایش پیاده‌روی با حضور شهروندان تنکابنی برگزار خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان تنکابن تصریح کرد: پیش‌ از این برگزاری همایش پیاده‌روی به مناسبت عید سعید قربان برنامه‌ریزی‌شده بود که متأسفانه با وقوع ضایعه تأسف‌آور قربانی شدن صدها هموطن زائر خانه خدا در سرزمین منا، این برنامه به تاریخ 17 مهرماه منتقل شد.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه