اخبار داغ

فرمانده انتظامی رضوانشهر؛

یکی از وظایف پلیس رسیدگی به مطالبات به‌حق و پاسخگویی به شهروندان است

یکی از وظایف پلیس رسیدگی به مطالبات به‌حق و پاسخگویی به شهروندان است
سرهنگ مجید حسینی : قدرت پلیس برگرفته از آموزه‌های دینی و الهی است تا در راستای خدمت هر چه بیشتر در جامعه تلاش کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از رضوان خبر ، سرهنگ  مجید حسینی  در جمع نیروهای مسلح این شهرستان  با تبریک فرا ‌رسیدن هفته ناجا و عید غدیر خم اظهار کرد: نیروی انتظامی نشانه اقتدار و امنیت آرامش در کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رضوان خبر,

وی با اشاره به شعار هفته نیروی انتظامی با عنوان «اقتدار پلیس همدلی و همزبانی امنیت و آرامش»، گفت: نیروی انتظامی رویکرد خود را متمرکز بر مخالفان قانون گذاشته و رحمت خود را متوجه آحاد مردم کرده‌است.

,

فرمانده انتظامی رضوانشهر با بیان اینکه ناجا دفاع از امنیت اقتصادی و اجتماعی و آرامش را در جامعه به ارمغان آورده‌است، افزود: قدرت پلیس برگرفته از آموزه‌های دینی و الهی است تا در راستای خدمت هر چه بیشتر در جامعه تلاش کند.

,

وی بیان کرد: پلیس در ماموریت‌های خود هیچ‌گونه تفاوتی قائل نمی‌شود و به تمام مردم احترام می‌گذارد.

,

حسینی تصریح کرد: امنیت مقدمه عدالت و آبادانی بوده و یکی از وظایف پلیس رسیدگی به مطالبات به‌حق و پاسخگویی به شهروندان است.

,

وی نظم و امنیت و حفظ ارزش‌ها را در دستور کار پلیس دانست و یادآور شد: پلیس با افرادی که بخواهند نظم و امنیت اجتماعی را برهم بزنند برخورد قاطع می‌کند و به فرموده مقام معظم رهبری برقراری امنیت یکی از وظایف اصلی پلیس است.

,

این مسئول با اشاره به اینکه در جامعه‌ای که همدلی بر حسب اقتدار باشد در آن جامعه امنیت و آرامش برقرار است، خاطرنشان کرد: در چنین جامعه‌ای اختلافات از بین می‌روند و امید دشمنان به ناامیدی تبدیل می‌شود.

,

فرمانده انتظامی رضوانشهر افزود: تفاوت نیروی انتظامی با دیگر نیروهای مسلح دیگر در این است که یک دشمن آشکار ندارد و مجرمان ما در بین جامعه هستند و تدبیر و تلاش سختی را می‌طلبد.

,

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی نیز در مراسم مذکور اظهار کرد: نیروی انتظامی امروز برای شهروندان آرامش و امنیت به ارمغان آورده‌است.

,

محمود شکری گفت: استکبار جهانی با برنامه از قبل طراحی شده آل‌سعود را مامور کشتار مردم بی‌دفاع کرد تا به هدف شوم خود برسد و آل‌سعود باید پاسخ این جنایت بزرگ بشریت در جهان اسلام را بدهد.

,

وی هدف  استکبار جهانی را ضربه زدن به دین مبین اسلام دانست و افزود: ملت ایران با ایستادگی خود در دوران دفاع مقدس درس خوبی به دشمنان اسلام دادند.

,

این نماینده خاطرنشان کرد: از عظمت قرآن کریم و دین مبین اسلام دشمنان نمی‌توانند ملت ایران را محدود کنند تا به هدف شوم خود برسند و روحیه شهادت‌طلبانه ملت ایران دشمن را به وحشت انداخته‌است.

,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه