اخبار داغ

بوی انتفاضه به مشام می رسد

بوی انتفاضه به مشام می رسد
دبیرکل سازمان آزادیبخش فلسطین، رژیم صهیونیستی را مسئول متشنج شدن اوضاع قدس و کرانه باختری اعلام کرد و خطیب مسجدالاقصی نیز در واکنش به سکوت اعراب اعلام کرد فلسطین نیازی به کمک اعراب برای دفاع از مقدساتش ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛   به نقل از  فارس، «صائب عریقات» دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین «ساف»، رژیم صهیونیستی را مسئول متنشج شدن وضعیت اخیر قدس و کرانه باختری اعلام کرد. وی در گفت و گو با رادیو فلسطین تصریح کرد: انچه این روزها در خیابانهای قدس و کرانه باختری مشاهده می کنم شبیه روزهای آغاز انتفاضه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بر اساس گزارش وبگاه خبری «الرساله»، شیخ «عکرمه صبری» رئیس هیأت عالی اسلامی و خطیب مسجدالاقصی در همین راستا گفت: ما دفاع از مسجدالاقصی و مقدسات اسلامی را به تشکیلات خودگردان فلسطین یا  کشورهای عربی واگذار نمی‌کنیم بلکه نگهبانان مسجدالاقصی خود با تکیه بر خود این ماموریت را انجام خواهند داد.

,

عکرمه صبری تاکید کرد آنچه اکنون در کرانه باختری و قدس اشغال می‌گذرد آغاز انتفاضه سوم است ؛ رژیم اشغالگر از کلیه خط قرمزها عبور کرده و حرمت مسجدالاقصی را زیر پا گذاشته است.

,

قدس و کرانه باختری طی سه روز اخیر و عملیات استشهادی « مهند الحلبی وفادی علون» با حالت شدید تنش روبروست؛ در این عملیات‌ها دو شهرک‌نشین کشته و سه نفر دیگر زخمی شدند.

,

انتهای پیام/بخ

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه