اخبار داغ

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان:

کارگران به قرارداد موقت اعتراض دارند

کارگران به قرارداد موقت اعتراض دارند
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: قشر کارگران همواره نسبت به قراردادهای موقت با کارفرمایان معترض هستند و این امر می‌تواند موجب کاهش بهره‌وری در کسب و کار شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایسنا،  غلامعلی قادری امروز (یکشنبه) در کارگاه آموزشی و تخصصی بررسی قوانین کار کشورهای جهان در هتل آسمان، اظهار کرد: کار با امنیت شغلی بالا، مولد، دارای حق انتخاب و برخوردار از کرامت انسانی شغل شایسته نام دارد که 42 بخشنامه از معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای همین امر صادر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با اشاره به روابط شفاهی و عاطفی محکم بین کارگر و کارفرما در در طول تاریخ کار و تولید استان اصفهان، افزود: در حال حاضر 70 درصد فولاد، 50 درصد سیمان و نیمی از صنایع دستی کشور در این استان تولید می‌شود، هم‌چنین بیش از 150 هزار واحد صنفی و هشت هزار و 500 واحد صنعتی در آن فعال هستند.

,

 

,

قادری با اشاره به سابقه تاریخ نساجی در استان اصفهان، ادامه داد: حدود 60 درصد جمعیت این استان از جامعه کارگری است و حدود سه میلیون و 200 هزار نفر در استان اصفهان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

,

 

,

وی گفت: نباید فراموش کرد که همواره قشر کارگری به قراردادهای موقت معترض هستند و تشکل‌های کارگری بر این گونه قراردادها انتقاد دارند و باید توجه داشت که این امر می‌تواند موجب کاهش بهره‌وری در کسب و کار شود.

,

 

,

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان اظهار کرد: در شرایط فعلی دولت به حمایت از بنگاه‌های متوسط وکوچک، توسعه صنایع دانش بنیان، رفع موانع تولید، تعامل بیشتر بین تشکل‌های کارگری و کارفرمایی، پیگیری سیاست‌های اقتصادی مقاومتی و ... توجه کرده است.

,

 

,

لغو تحریم ها به سود قشر کارگری است

, لغو تحریم ها به سود قشر کارگری است,

 

,

هم‌چنین رییس کانون انجمن صنفی کارگران استان اصفهان گفت: لغو تحریم‌ها موجب نجات کار و تولید می‌شود و به دنبال آن کارگران کشور سود می‌برند.

,

 

,

علی یزدانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: لغو تحریم‌ها می‌تواند موجب نجات کار و تولید در کشور شود که به دنبال آن نیروی کار نیز به حرکت در می‌آید و از آن نفع می‌برد.

,

 

,

وی با انتقاد از نداشتن امنیت شغلی 93 درصد نیروی کار کشور، افزود: سازمان جهانی کار مشکلات جامعه کارگری در ایران و سایر کشورها مطلع است، اما برگزاری این کارگاه آموزشی سطح آگاهی در این زمینه را بیشتر و بهتر می‌کند.

,

 

,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه