اخبار داغ

نگاهی به رسانه های مکتوب اقتصادی؛

صنعت خودرو در آستانه توقف/پیش بینی بانک مرکزی از بازار مسکن/ستون اقتصاد ایران لرزید

صنعت خودرو در آستانه توقف/پیش بینی بانک مرکزی از بازار مسکن/ستون اقتصاد ایران لرزید
در گزیده ای از مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های اقتصادی 12 مهر ماه کشور به مسائل اقتصادی مانند صنعت خودرو در آستانه توقف و ستون اقتصاد ایران لرزید
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پرستوها، گزیده ای از عنوان رسانه های اقتصادی 12 مهر ۹۴ به شرح زیر است؛

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از  , پرستوها, پرستوها, ، گزیده ای از عنوان رسانه های اقتصادی 12 مهر ۹۴ به شرح زیر است؛,

10مزیت ایران برای خارجی‌ها

, 10مزیت ایران برای خارجی‌ها, 10مزیت ایران برای خارجی‌ها,

دنیای اقتصاد- اولین گردهمایی سازمان‌یافته شرکت‌های خارجی علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در ایران، دیروز با حضور مقامات ارشد دولت برگزار شد.

, دنیای اقتصاد-,

در این همایش، جزئیات 121 طرح و پروژه قابل ارائه به سرمایه‌گذاران در زیربخش‌های مسکن و حمل‌ونقل – به ارزش کلی 25 میلیارد یورو - تشریح و همزمان 10 مزیت ایران برای سرمایه‌گذار خارجی در مقطع فعلی اعلام شد.

,

«ریسک پایین سرمایه‌گذاری در ایران نسبت به کشورهای منطقه، معافیت‌ مالیاتی، نرخ بازدهی بالای پروژه‌ها، تضامین دولتی مختص سرمایه‌گذاری، تنوع در طرح‌ها و همچنین امکان ایجاد بازارهای جانبی» از جمله نقاط قوت اقتصاد ایران در دوره پساتحریم عنوان شد.

,

وزیر راه و شهرسازی با استناد به این مزیت‌ها، به سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی پیشنهاد کرد از فرصت تازه سرمایه‌گذاری در حوزه‌های زیرساختی استفاده کنند. در گردهمایی دیروز، وزیر اقتصاد بابت «بالاترین درجه امنیت سرمایه‌گذاری در ایران»، به شرکت‌ها اطمینان داد.

,


دکان دلالی تعطیل می‌شود

,
, دکان دلالی تعطیل می‌شود, دکان دلالی تعطیل می‌شود,

جهان صنعت- جهانگیری در همایش «فرصت‌های سرمایه‌گذاری»: بازگشت سرمایه از محلی باشد که خود سرمایه‌گذاری انجام شده است.

, جهان صنعت-,

معاون اول رییس‌جمهور گفت: به همه شرکت‌های خارجی که علاقه‌مند هستند با ایران کار کنند این هشدار داده می‌شود که فقط با دستگاه‌های رسمی کار کنند، اینکه شرکت‌هایی بخواهند به واسطه دلال‌ها با دستگاه‌های ایرانی ارتباط برقرار کنند و فعالیت اقتصادی غیرشفاف در ایران انجام دهند در لیست سیاه قرار می‌گیرند.در مقطع کنونی طرح‌ها به صورت شفاف و روشن از سوی دستگاه‌های ایرانی به طرف‌های داخلی و خارجی معرفی می‌شود.

,

خیز آلمان‌ها برای سرمایه‌گذاری در ایران

, خیز آلمان‌ها برای سرمایه‌گذاری در ایران, خیز آلمان‌ها برای سرمایه‌گذاری در ایران,

تعادل- به گزارش سایت خبری اتاق تهران، هیات تجاری ایالت نیدرزاکسن آلمان را نزدیک به 100فعال اقتصادی و نمایندگان بنگاه‌های تجاری و صنعتی این ایالت تشکیل می‌دادند و گروه‌های مختلف صنعتی و اقتصادی را نیز در برمی‌گرفتند. ریاست هیات آلمانی را «اولاف لیس» وزیر اقتصاد، کار و حمل‌و‌نقل ایالت نیدرزاکسن برعهده داشت.

, تعادل-,

وی همچنین عضو هیات‌مدیره شرکت خودروسازی فولکس‌واگن است که مقر کارخانه این شرکت خودروساز نیز در ایالت نیدرزاکسن است. مهدی جهانگیری نایب‌رییس اتاق تهران نیز مسوولیت هیات ایرانی را در این گردهمایی برعهده داشت.

,

این دومین هیات بزرگ اقتصاد و صنعتی از آلمان است که پس از توافق هسته‌یی چند ماه گذشته راهی ایران شده است. 

,

سرمایه‌گذاری10هزار میلیاردی در کارگاه‌های بزرگ

, سرمایه‌گذاری10هزار میلیاردی در کارگاه‌های بزرگ, سرمایه‌گذاری10هزار میلیاردی در کارگاه‌های بزرگ,

تفاهم- سرمایه‌گذاری در کارگاه‌های صنعتی بزرگ که بیش از 50 کارگردر اختیار دارند، افزایش یافته است. 

, تفاهم-,

در ایران تولیدات فولادی همچنان با استخراج سنگ آهن صورت گرفته و بازیافت ضایعات فلزی جایگاهی در اقتصاد کشور ندارد.

,

در بین صنایعی که سهمشان از سرمایه‌گذاری انجام شده کمتر از یک درصد بوده است، می توان صنعت پوشاک، چرم، انتشار و چاپ، ماشین‌آلات اداری، تولید رادیو و تلویزیون، تولید ابزار پزشکی و اپتیکی، وسایل حمل و نقل و تولید مبلمان را دید.

,

«کاهش نرخ ارز» دردستورکارشورای پول و اعتبار

, «کاهش نرخ ارز» دردستورکارشورای پول و اعتبار, «کاهش نرخ ارز» دردستورکارشورای پول و اعتبار,

ابرار اقتصادی- وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه احتمال کاهش سود بانکی در جلسه روز سه‌شنبه شورای پول و اعتبار وجود دارد، گفت: لایحه اصلاح نظام بانکی کامل شده و تا پایان مهر به مجلس ارسال می شود.

, ابرار اقتصادی-,

به گزارش ایسنا، علی طیب‌نیا با بیان اینکه شورای پول و اعتبار نسبت به کاهش نرخ ارز تصمیم‌گیری می‌کند، اظهار کرد: احتمالا در جلسه آتی شورای پول و اعتبار که سه شنبه هفته آتی است نسبت به تعیین نرخ سود اقدام شود.

,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه