اخبار داغ

نماینده مردم فارسان، اردل در مجلس:

فاجعه منا کاملا عمدی بود مگر اینکه خلاف آن ثابت شود/ از دولت موضع‌گیری خشن‌تر و قاطعانه‌تری انتظار می‌رفت

فاجعه منا کاملا عمدی بود مگر اینکه خلاف آن ثابت شود/ از دولت موضع‌گیری خشن‌تر و قاطعانه‌تری انتظار می‌رفت
نماینده مردم فارسان، اردل، کیار و کوهرنگ در مجلس اسلامی نگاه وزارت خارجه و دولت را با توجه به اینکه در نیویورک بودند نگاهی حقوقی و دیپلماتیک خواند و تاکید کرد: البته از وزیرامور خارجه و دولت یازدهم انتظار می‌رفت قبل از موضع‌گیری مقام معظم رهبری کمی قوی‌تر و خشن‌تر با موضوع به این مهمی برخورد می‌کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر حمیدرضا عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار اساتید برتر ضمن محکوم کردن دولت عربستان در فاجعه منا گفت: ما بنا را بر عمدی بودن این فاجعه توسط آل‌سعود و دست داشتن اسرائیل، گذاشته‌ایم مگر اینکه در تحقیقات خلاف آن اثبات شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اساتید برتر,


وی موضع‌گیری مقام معظم رهبری را بسیار شجاعانه و قاطعانه دانست و افزود: به لطف خدا در کشور ما سایه ولایت فقیه حاکم می‌باشد و موضع مقام معظم رهبری و بعد آن موضع‌گیری سپاه پاسداران بسیار قوی بود و موضع‌گیری مجلس هم همان سخنان مقام معظم رهبری می‌باشد.

نماینده مردم فارسان، اردل، کیار و کوهرنگ در مجلس اسلامی نگاه وزارت خارجه و دولت را با توجه به اینکه در نیویورک بودند نگاهی حقوقی و دیپلماتیک خواند و تاکید کرد: البته از وزیر امورخارجه و دولت یازدهم انتظار می‌رفت قبل از موضع‌گیری مقام معظم رهبری کمی قوی تر و خشن تر با موضوع به این مهمی برخورد می‌کردند.

وی فاجعه منا و کشته شدن حجاج را با توجه به اینکه بیشترین کشته‌ها از کشورهای ایران و نیجریه بود عمدی و سازمان یافته دانست و خاطرنشان کرد: اینکه کشور نیجریه 6 میلیون شیعه دارد و همچنین کشور ایران هم اکثریت آن شیعه می‌باشد دلیل خوبی برای اثبات عمدی بودن این جنایت به حساب می‌رود که قطعا مجلس هم در برخورد با این اقدام ظالمانه سکوت نخواهد کرد و با قاطعیت برخود می‌کند.

,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه