اخبار داغ

مدیر حوزه علمیه آیت الله قاضی دزفول:

دولت در حادثه منا قصور کرد/دولت در حال متزلزل کردن باورهای راسخ انقلاب است

دولت در حادثه منا قصور کرد/دولت در حال متزلزل کردن باورهای راسخ انقلاب است
مدیر حوزه علمیه آیت الله قاضی دزفول گفت: تبدیل «اسلام ناب محمدی» به «اسلام رحمانی» و تبدیل «شیطان بزرگ» به «کدخدای ده» نمونه هایی از تغییر ریل در دولت است و دولت با «انعطاف در باورها» در حال متزلزل کردن «باورهای راسخ انقلاب» است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دزفول امروز: مدیر حوزه علمیه آیت الله قاضی دزفول، در نشستی با خبرنگاران، واقعه منا را بسیار تاثر برانگیز خواند و ضمن تسلیت این فاجعه به بازماندگان این حادثه، قصور دولت در واکنش به این فاجعه را کاملا مشخص خواند و گفت: بعد از واقعه منا سوالی که برای روحانیون و عموم مؤمنین پیش آمد این بود که دولت چرا در قبال این حادثه اینقدر کوتاه امده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دزفول امروز, دزفول امروز, دزفول امروز,

 

,

حجت الاسلام “منصور کیانی نژاد” با بیان اینکه دولت در قبال این حادثه بسیار بیش از این می توانست اقدامی صورت دهد، فاجعه منا را یک روند و نه یک اتفاق خواند و اظهار کرد: ایدئولوژی، باورها و اعمال دولت محترم طی دو سال گذشته بود، جریانی است که به فاجعه منا ختم شد.

,

وی، باورهای دولت یازدهم را مورد اشاره قرار داد و ادامه داد: در چند سال اخیر، ریل باورهای دولت تغییر کرده و از ریلی به ریل دیگر رفته است.

,

این روحانی برجسته دزفول، تصریح کرد: وقتی امام(ره) به طور مکرر از آمریکا به «شیطان بزرگ» تعبیر و رابطه ما با آمریکا را مثل رابطه گرگ و میش توصیف می کنند  و در حالی که رهبری، آمریکا را «خباثت محض» می خواند، دولت از آمریکا در اردیبهشت ۱۳۹۲ به عنوان «کدخدای ده»!! می نامد.

,

حجت الاسلام کیانی تاکید کرد: دولت با این کار یکی از باورهای راسخ ملت انقلابی و استکبارستیز ایران را متزلزل کرد.

,

مدیر حوزه علمیه آیت الله قاضی دزفول، «اسلام رحمانی» را نظریه روشنفکران غربی لندن نشین در مقابل «اسلام ناب محمدی(ص)» خواند و با اشاره به تاکیدات امام(ره) و مقام معظم رهبری بر «اسلام ناب محمدی(ص)» در مقابل «اسلام امریکایی» گفت: دولت شعار «اسلام رحمانی» را در پیش گرفته، اسلامی که آن می توان با ظالم هم دست داد.

,

وی مجددا تاکید کرد: تبدیل «اسلام ناب محمدی» به «اسلام رحمانی» و تبدیل «شیطان بزرگ» به «کدخدای ده» نمونه هایی از تغییر ریل در دولت است و دولت با «انعطاف در باورها» در حال متزلزل کردن «باورهای راسخ انقلاب» است.

,

این استاد حوزه، با مورد اشاره قراردادن سخنان رئیس جمهور در سازمان ملل، با بیان اینکه تریبون سازمان ملل، یک اطلاعیه جهانی و یک اعلان وجود جهانی برای بیان باورهای عمیق یک ملت است، نطق رئیس جمهور در سازمان ملل را مورد انتقاد قرار داد و تصریح کرد: عالم، جمهوری اسلامی ایران را به اسلام «امیرالمؤمنین(ع)» و اسلام انقلابی می شناسند ولی متاسفانه نطق رئیس جمهور تقریبا از این چیزها خالی شده بود و این نطق باورهای جهان اسلام به ایران اسلامی را تخریب کرد.

,

حجت السلام کیانی تاکید کرد: وقتی دشمن ببیند باورهای ما تغییر کرده است نحوه برخورد او با ما هم فرق خواهد کرد.

,

مدیر حوزه علمیه آیت الله قاضی دزفول، بیان مکرر انزوای جمهوری اسلامی ایران توسط مسئولان کشور را مورد انتقاد قرار داد و با اشاره به برگزاری کنفرانس عدم تعهدها برای اولین بار در ایران در سال ۱۳۹۱ باحضور مسئولان ۵۰ کشور جهان، با رد انزوای جمهوی اسلامی ایران در جهان، تصریح کرد: وقتی به طور مرتب مسئولان و افراد مختلف تبلیغ می کنند، منزوی هستیم. این موجب عملکردها را تغییر می دهد.

,

وی با تاکید بر اینکه وقتی باورهای عقیدتی یک ملت متزلزل شد دشمن گستاخ تر می شود، خاطر نشان کرد: تهدیدات آمریکا با وجودی که در حال گفتگو با ایران بود، هیچ گاه قطع نشد و امروز کار به به جایی رسیده که عربستان هم جرأت پیدا کرده، ما را تهدید کند.

,

حجت الاسلام کیانی، تعرض به دو نوجوان ایرانی در اوایل امسال را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه تعرض به نوجوانان ایرانی یعنی تعدی به کل ایران، واکنش دولت در قبال این حادثه را مناسب ندانست و گفت: باید واکنش دولت به این حادثه بسیار قدرتمند می بود ولی ترجیح داد به هر جهت پرونده را ببندد.

,

وی با یادآوری حوادث خون بار حج امسال، گفت: در حالی سقوط جرثقیل در کنار بیت الله الحرام، منجر به کشته شدن دهها نفر از حجاج شد که در ایام حج مگس ها، مورچه ها و حتی حیوانات موذی هم در امان هستند و این موضوع نیز با وجود کشته شدن ۱۱ نفر از حجاج ایرانی، سر هم شد و در حالی که می طلبید دولت، جواب خیلی محکمی بدهد ولی چنین نکرد.

,

مدیر حوزه علمیه آیت الله قاضی دزفول، تعلل، قصور، بی تدبیری و تعمد در نرساندن خدمات به مصدومین حادثه منا را آشکار خواند و گفت: انتظار می رفت که وزیر امروز خارجه سفر به نیویورک را نیمه کاره رها کند ولی تعلل ها و قصورهای دولت طوری شد که رژیم آل سعود قصد تحویل اجساد هم نداشت.

,

حجت الاسلام کیانی با یادآوری تهدید قاطعانه مقام عظمای ولایت به سران آل سعود ادامه داد: اگر ایشان تهدید نمی کردند معلوم نبود دولت بخواهد با این قضیه چطور برخورد کند.

,

وی حج ر ا رکن دین و موضوعی بسیار مهمتر از برجام خواند و با تاکید بر اینکه روحانیت آگاه در قضیه حادثه منا کوتاه نخواهد آمد، افزود: طلاب، روحانیون و فضلای دزفول با امضای نامه ای سرگشاده خطاب به دولت، تذکرات و نصیحت هایی خیرخواهانه را به دولت نگاشته که این نامه توسط جمعی از اساتید حوزه به نماینده قوه مجریه، معاون استاندار و فرماندار ویژه دزفول برای ارسال به دولت، تقدیم شده است.

,

مدیر حوزه علمیه آیت الله قاضی دزفول تصریح کرد: فرماندار ویژه دزفول نیز با گرفتن نامه، قول داده اند این نامه را به خدمت ریاست جمهوری برساند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه