اخبار داغ

تکذیب شایعه برخورد ناجا با معترضین به اجرای برجام

تکذیب شایعه برخورد ناجا با معترضین به اجرای برجام
ناجا هیچ برخوردی خارج از شئونات اسلامی با معترضین به اجرای برجام که در حرم حضرت معصومه (س) تحصن کرده بودند، نداشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  در پی تجمع غیر قانونی عده ای از معترضین به تصویب برجام در شبستان امام خمینی (ره) حرم حضرت معصومه (س) و مسجد اعظم قم که تعداد آن به کمتر بیست نفر می رسید یگان امداد ناجا روز گذشته با برخورد ایجابی و درخواست رسمی از متحصنین خواستار پایان دادن به تجمع مذکور شده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این اقدام پرسنل ناجا مورد حمایت زائراین و مجاورین حرم قرار گرفت و مردم عادی به رفتار یک سویه تجمع کنندگان که باعث سلب آسایش مردم شده بودند اعتراض داشتند.

,

به گزارش رویکرد ، این تجمع غیر قانونی که عصر روز گذشته با اقدام به موقع ناجا به پایان رسید، موجب تعطیلی دروس خارج مراجع اعظم تقلید و علما قم شده بود.

,

برخی از رسانه استانی با پوشش این خبر مدعی شدند که پرسنل ناجا اقدام به برخورد با متحصنین کردند که یک منبع آگاه در گفتگو با "رویکرد" و همچنین گزارش های مردمی حاکی از احترام پرسنل ناجا به متحصنین و درخواست چندباره با رعایت حقوق شهروندی از تجمع کنندگان برای پایان دادن به تحصن بود.

,

بر اساس گزارش "رویکرد" معترضین از پنجشنبه گذشته در اعتراض به سند برجام و برای افزایش فشار به مجلس شورای اسلامی در تصویب این سند در مسجد اعظم در جوار حضرت معصومه (س) دست به تحصن زدند که بعد از تذکر چند باره مأمورین نیروی انتظامی مبنی بر پایان دادن به این تجمع غیر قانونی، پرسنل ناجا با رعایت شئونات اسلامی اقدام به خروج این افراد از حرم مطهرکردند که در مقابل رسانه های مغرض اقدام به پوشش غیر واقعی خبر و اتهام زنی به پرسنل ناجا در برخورد نا مناسب با مردم کردند.

,

پیش از این سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در واکنش قاطعانه به تجمع صورت گرفته علیه برجام مقابل مجلس شورای اسلامی گفت: نیروی انتظامی بر مدار قانون عمل می کند و هیچ گروهی بدون مجوز اجازه تجمع ندارد.

,

انتهای پیام/بخ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه